کد خبر : 30391
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
-

شورای شهر باشید نه شورای شهرداری، کاری که متاسفانه ما نتوانستیم انجام دهیم

شورای شهر باشید نه شورای شهرداری، کاری که متاسفانه ما نتوانستیم انجام دهیم

به گزارش قائم آنلاین، محمدعلی صالح زاده در نشست صمیمی اعضای شورای شهر دوره چهارم با منتخبین مردم در دوره پنجم، اظهار کرد: رفاقت و همدلی بین اعضای شورای شهر باعث می‌شود تا کار بدرستی صورت گیرد و باید دقت کرد تا شورای شهر باشید نه شورای شهرداری کاری که متاسفانه ما نتوانستیم در این

به گزارش قائم آنلاین، محمدعلی صالح زاده در نشست صمیمی اعضای شورای شهر دوره چهارم با منتخبین مردم در دوره پنجم، اظهار کرد: رفاقت و همدلی بین اعضای شورای شهر باعث می‌شود تا کار بدرستی صورت گیرد و باید دقت کرد تا شورای شهر باشید نه شورای شهرداری کاری که متاسفانه ما نتوانستیم در این دوره انجام دهیم.

وی افزود: با یکدیگر رفاقت کنید نه اینکه با شهردار رفیق شوید و نتوانید نظارت درست انجام دهید مهندس رحیمی کارهای بسیار خوبی را انجام داد ولی در مورد بلوارهای احداث شده این رفاقت بود که باعث شد ما چشم‌پوشی کنیم و بدلیل رفاقت، نسبت به عملکرد شهرداری سکوت کردیم.

عضو شورای شهر قائم‎شهر بیان کرد: بودجه را جدی بگیرید و نباید به راحتی با افزایش غیرمنطقی بودجه کنار آمد و فضا را برای خرج کرد و جابه‌جایی بودجه باز گذاشت بلکه باید با یک تلرانس مناسب افزایش منطقی را برای بودجه داشته باشیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: باید بودجه را براساس واقعیت و با نگاه عدم فشار به مردم بسته شود و در تفریق و اصلاح بودجه باید دقت شود و نظارت صورت گیرد تا مردم از موکلین شهری خود رضایت داشته باشند.

صالح زاده تصریح کرد: طبق قوانین شورای شهر موکلین مردم می‎توانند نمایندگان مجلس و مدیران دولتی را به جلسان خود دعوت کنند و آن ها حضور پیدا کنند تا مشکلات شهری را رفع کنند درحالیکه در این دوره این اتفاق نیفتاد و هیچ یک از نمایندگان مجلس و یا مسئولان ادارات برای توضیح دادن به مشکلات شهری به شورای شهر نیامدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 18 =