کد خبر : 30091
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
-

۴ نکته مهم برای یک سفر کاری خوب

۴ نکته مهم برای یک سفر کاری خوب

به گزارش قائم آنلاین، واکنش هر کسی در سفر کاری می تواند تحت تاثیر تجربه‌ی سفر قبلی و یا موقعیت کاری باشد، پس با یکدیگر بسیار متفاوت است. همچنین سفر کاری با سفرهای دیگر کاملا فرق دارد. هرکسی از سفر کاری استدلال خاص خود را دارد اما در این مقاله راه کارهای کلی برای آماده سازی

به گزارش قائم آنلاین، واکنش هر کسی در سفر کاری می تواند تحت تاثیر تجربه‌ی سفر قبلی و یا موقعیت کاری باشد، پس با یکدیگر بسیار متفاوت است. همچنین سفر کاری با سفرهای دیگر کاملا فرق دارد. هرکسی از سفر کاری استدلال خاص خود را دارد اما در این مقاله راه کارهای کلی برای آماده سازی بهتر را در اختیار شما خواهیم گذاشت. در ادامه این مطلب را به نقل از سایت بدونیم می‌خوانیم.

۴ نکته که به سفر کاری کمک می‌کند
۱. قوانین را بدانید
برای کسب موفقیت در سفر کاری،باید تمامی قوانین،سیاست های سفر و هزینه های شرکت را بدانید.تمامی هزینه های مربوط به این سفر باید مشخص شده و توسط شرکت پرداخت شود.برخی از کارمندان نیز برای این سفر حق ماموریت دریافت می کنند که آن هم بسته به نوع شرکت و نظر کارفرما می باشد.بدین منظور بهتر است قوانین را بدانید و قبل از سفر با کارفرما به توافق برسید.
۲. هماهنگی با همکاران
در هرجایی که هستید با همکاران و همتایان خود همکاری داشته باشید. بدین ترتیب علاوه بر اینکه کارهای عملی را بهتر پیش می برید، شاید زمانی هم بتوانید برای گشت و گذار باهم اختصاص دهید. با همکاران خود در خانه نیز در ارتباط باشید. شاید بتوانید از مشاوره ی آنان نیز بهره مند شوید تا به نتیجه ی بهتری برسید.
۳. وسایل کار
همانطور که گفتیم این یک سفر معمولی نیست پس شما در این سفر به وسایل دیگری احتیاج خواهید داشت. مثلا لپ تاپ، موس و مسواک از مهم ترین وسایل سفر هستند. بر اساس هدف نهایی خود نیز باید لباس مناسب قرارهای کاری را هم بسته بندی کنید. چمدان سبک در این سفر بهترین است.
۴. خانواده و دوستان را مطلع کنید
باید ارتباط شخصی خود با خانه را به خوبی مدیریت کنید. اگر جزء اشخاصی هستید که زیاد به سفر کاری می روید، به حفظ ارتباط خود با خانه و خانواده باید بیشتر اهمیت دهید. زیرا دوری از خانواده نیاز به ارتباط بیشتر را خواهان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + شانزده =