کد خبر : 29859
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
-

عدم ابلاغ برنامه ششم توسعه از سوی رئیس‌جمهور «تخلف قانونی» است/ رئیس‌ مجلس ورود کند

عدم ابلاغ برنامه ششم توسعه از سوی رئیس‌جمهور «تخلف قانونی» است/ رئیس‌ مجلس ورود کند

به گزارش قائم آنلاین،رضا روستا ازاد عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با اشاره به عدم ابلاغ قانون برنامه ششم توسعه از سوی رئیس‌جمهور آن را یک کار اشتباه و غیرقانونی عنوان کرد و اظهار داشت: این کار هیچ توجیهی ندارد و دولت باید نسبت به قانون پایبند باشد. روستاآزاد با تاکید

به گزارش قائم آنلاین،رضا روستا ازاد عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با اشاره به عدم ابلاغ قانون برنامه ششم توسعه از سوی رئیس‌جمهور آن را یک کار اشتباه و غیرقانونی عنوان کرد و اظهار داشت: این کار هیچ توجیهی ندارد و دولت باید نسبت به قانون پایبند باشد.

روستاآزاد با تاکید بر اینکه مجلس باید در قبال این قانون‌گریزی موضع بگیرد تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی ابتدا باید این مشکل را در بین دو قوه و به صورت غیررسانه‌ای حل و فصل کند چرا که این موضوع یک خطای فاحش از سوی دولت است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر ما شاهد ادامه این روند و عدم اجرای برنامه ششم از سوی دولت باشیم مجلس باید به صورت علنی موضع‌گیری کرده و رئیس مجلس نیز به صورت رسمی در این خصوص اعلام موضع کند.

وی عدم ابلاغ قانون برنامه ششم از سوی رئیس‌جمهور را مصداق بداخلاقی سیاسی و تخلف قانونی برشمرد و گفت: با این وجود مجلس باید موضع‌گیری صریحی داشته باشد و حداقل رئیس مجلس یا هیات رئیسه باید ورود کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =