کد خبر : 29751
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
-

بانک‌های انگلیس همدستان جنایت علیه مردم فلسطین هستند

بانک‌های انگلیس همدستان جنایت علیه مردم فلسطین هستند

به گزارش قائم آنلاین، یک گروه حقوق بشری در گزارشی به تازگی اعلام کرده بانک‌های بزرگ انگلیس از جمله «اچ‌اس‌بی‌سی» و «بارکلیز»، «حلقه‌های اتصال کلیدی در زنجیره» کشتار مردم فلسطین هستند. گروه «War on Want» در گزارش جدید خود روز چهارشنبه از سرمایه‌گذاری این بانک‌ها در شرکت‌های تأمین‌کننده سلاح‌های اسرائیل و اقدام آنها در اعطای وام

به گزارش قائم آنلاین، یک گروه حقوق بشری در گزارشی به تازگی اعلام کرده بانک‌های بزرگ انگلیس از جمله «اچ‌اس‌بی‌سی» و «بارکلیز»، «حلقه‌های اتصال کلیدی در زنجیره» کشتار مردم فلسطین هستند.

گروه «War on Want» در گزارش جدید خود روز چهارشنبه از سرمایه‌گذاری این بانک‌ها در شرکت‌های تأمین‌کننده سلاح‌های اسرائیل و اقدام آنها در اعطای وام به این شرکت‌ها انتقاد کرده است.

گزارش گروه «War on Want» که با عنوان «سرمایه‌گذاری مرگبار»، روز چهارشنبه منتشر شده، به بررسی روابط تجاری میان بخش مالی انگلیس با ۱۹ شرکت تأمین‌کننده سلاح و فناوری برای رژیم صهیونیستی پرداخته است.

در این گزارش آمده است: «تنها واسطه تجارت مرگبار سلاح، دولت انگلیس نیست. بانک‌ها و نهادهای مالی بریتانیا، با داشتن سهام در شرکت‌های فروشنده فناوری‌های نظامی و سلاح به اسرائیل و با اعطای وام به شرکت‌های تولیدکننده چنین فناوری‌ها و سلاح‌هایی در سرکوب نظامی اسرائیل علیه مردم فلسطین، مشارکت می‌کنند.»

گروه War on Want در بخش نتیجه‌گیری این گزارش نوشته است: «یافته‌های ما حاکی از آن است که بانک‌ها و سایر عاملان مالی در انگلیس، از نظامی‌گری اسرائیل منتفع شده و ترویج می‌دهند و به این ترتیب، در جنایت‌های اسرائیل علیه مردم فلسطین شریک هستند.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − هفت =