کد خبر : 29888
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
-

آخرین جزئیات درگیری مسلحانه اراذل و اوباش و پلیس در گرگان

آخرین جزئیات درگیری مسلحانه اراذل و اوباش و پلیس در گرگان

به گزارش قائم آنلاین،رضا عسگری فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در گفت‌وگو در گرگان در خصوص جزئیات وقوع تیراندازی و درگیری گشت‌های یگان امداد پلیس این شهرستان با تعدادی افراد مسلح، اظهار کرد: ساعت پنج دقیقه بامداد امروز از طریق تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰، یک مورد تیراندازی در شهرک آپادانا در شهرستان گرگان گزارش شد. وی

به گزارش قائم آنلاین،رضا عسگری فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در گفت‌وگو در گرگان در خصوص جزئیات وقوع تیراندازی و درگیری گشت‌های یگان امداد پلیس این شهرستان با تعدادی افراد مسلح، اظهار کرد: ساعت پنج دقیقه بامداد امروز از طریق تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰، یک مورد تیراندازی در شهرک آپادانا در شهرستان گرگان گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله نزدیک‌ترین تیم‌های گشتی به محل حادثه اعزام شد که ماموران به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور ایست دادند که سرنشینان این خودرو به دستور پلیس توجه نکرده و متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: در همین راستا تیم‌های گشت یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اقدام به تعقیب افراد مظنون می‌کنند که در پی این تعقیب و گریز یک دستگاه موتورسوار ترک‌نشین نیز به مجموعه مجرمان افزوده می‌شود.

عسگری بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و از بین رفتن آرامش مردم با اقدامات مقابله‌ای مجرمان با پلیس، ماموران  اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

وی افزود: در نهایت پس از چند دقیقه درگیری مجرمان با پلیس و تعقیب و گریزها، مجرمان از ترافیک محور ناهارخوران و متصل بودن کوچه‌های اطراف به همدیگر استفاده کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان تصریح کرد: تمامی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد ادامه دارد و مردم اطمینان داشته باشند این افراد در کمترین زمان ممکن با اقدامات مقتدرانه پلیس دستگیر خواهند شد.

عسگری با تقدیر از اطلاع‌رسانی سریع و به موقع مردم در خصوص اعمال مجرمانه این افراد و حضور موثر پلیس برای جلوگیری از گسترش اقدامات هنجارشکنانه مجرمان، گفت: تقاضای ما از شهروندان این است در چنین مواقعی از تجمع در محل درگیری به شدت خودداری کرده و بلافاصله راه را برای اقدامات انتظامی و حرکت سریع خودروهای پلیس باز بگذارند.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تحرک‌های غیرعادی در سطح شهر، بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

عسگری با تکذیب شایعه تیراندازی مجرمان به سمت عابران پیاده در محور ناهارخوران بیان کرد: موضوع در حال بررسی است و به محض کسب اطلاعات موثق، جزئیات بیشتر این حادثه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان از توجه به شایعاتی که در فضای مجازی و یا منابع غیررسمی منتشر می‌شود خودداری کرده و اخبار را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی و شناسنامه‌دار کشور پیگیری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + شش =