کد خبر : 29377
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۰۰
-

انتقاد از وضعیت عفاف و حجاب برخی مراکز درمانی

انتقاد از وضعیت عفاف و حجاب برخی مراکز درمانی

به گزارش قائم آنلاین،پیرحسین کولیوند در همایش ملی عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها ومراکز درمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مباحث مهم در مراکز درمانی نگاه به عفاف و حجاب و ترویج آن است که باید مدنظر قرار گیرد. وی افزود: بیمارستان خاتم الگوی مناسبی از نظر مباحث درمانی و عفاف و حجاب

به گزارش قائم آنلاین،پیرحسین کولیوند در همایش ملی عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها ومراکز درمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مباحث مهم در مراکز درمانی نگاه به عفاف و حجاب و ترویج آن است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: بیمارستان خاتم الگوی مناسبی از نظر مباحث درمانی و عفاف و حجاب است و ما بر آن شده‌ایم که این فرهنگ غنی را در سایر بیمارستان‌ها هم ترویج دهیم.

مشاور وزیر بهداشت با اشاره به اینکه امنیت اخلاقی و معنوی در مراکز درمانی باید مدنظر قرار گیرد، گفت: برخی از بیمارستان‌ها به ویژه بیمارستان‌های خصوصی نگاه محکمی به مسئله عفاف و حجاب ندارند و باید به سمت رفع این مشکل باشیم.

رئیس همایش عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش گفت: دو تن از مراجع برای برگزاری این همایش پیام داده و از آن به عنوان یک غیرت دینی یاد کرده‌اند.

کولیوند در پایان به راه اندازی بیمارستان ویژه بانوان در کشور اشاره کرد و گفت: طراحی این مسئله صورت گرفته و توجه به این موضوع ضرورت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − سیزده =