کد خبر : 28537
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
-

تلاش ۴ نامزد برای تصاحب ریاست ژیمناستیک

تلاش ۴ نامزد برای تصاحب ریاست ژیمناستیک

به گزارش قائم آنلاین،فدراسیون ژیمناستیک صبح فردا (دوشنبه) پس از ۱۲ ماه و ۲۲ روز بی‌رئیس بودن بالاخره نفر اول خود را خواهد شناخت. انتخابات این فدراسیون در حالی برگزار می‌شود که سیدمحمدشروین اسبقیان، حبیب نوظهوری، رضا محمدکاظمی و زهرا اینچه درگاهی برای تصاحب صندلی ریاست تلاش خواهند کرد و هر کدام از آنها امیدوارند

به گزارش قائم آنلاین،فدراسیون ژیمناستیک صبح فردا (دوشنبه) پس از ۱۲ ماه و ۲۲ روز بی‌رئیس بودن بالاخره نفر اول خود را خواهد شناخت.

انتخابات این فدراسیون در حالی برگزار می‌شود که سیدمحمدشروین اسبقیان، حبیب نوظهوری، رضا محمدکاظمی و زهرا اینچه درگاهی برای تصاحب صندلی ریاست تلاش خواهند کرد و هر کدام از آنها امیدوارند بتوانند اعضای مجمع را مجاب به کسب بیشترین آرا کنند.

برگزاری انتخابات در حالی انجام می‌شود که فدراسیون ژیمناستیک تاکنون چندین بار حتی تا آستانه معرفی رئیس جدید نیز پیش رفته، اما به دلایل مختلف انتخابات این فدراسیون برگزار نشده است. نخستین بار در روز ۱۰ مهر ۹۵ بود که نامه کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص شرایط اساسنامه فدراسیون، منجر به تعویق انتخابات شد. پس از این تاریخ چندین بار صحبت از برگزاری انتخابات در سال ۹۵ به میان آمد، به‌طوری‌که مسعود سلطانی‌فر به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان روز ۱۴ آذر ماه درباره برگزاری انتخابات فدراسیون‌های دارای سرپرست صحبت کرد. روز ۱۱ بهمن ماه نیز اعضای مجمع عمومی فدراسیون از داورزنی درخواست برگزاری زودهنگام انتخابات را داشتند.

روز ۲۳ بهمن اسبقیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون اعلام کرد که انتخابات در نیمه دوم فروردین ۹۶ برگزار می‌شود، اما نه تنها انتخابات در این تاریخ برگزار نشد، بلکه روز ۱۵ فروردین آیین‌نامه جدید انتخاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی ابلاغ شد و روز ۱۹ فروردین تعویق انتخابات، ثبت‌نام دوباره از نامزدها و برگزاری آن براساس آیین‌نامه جدید از سوی سرپرست دبیری فدراسیون مورد تأیید قرار گرفت.

روز ۱۳ خرداد ماه اسماعیل ادهمی به‌عنوان دبیر مجمع انتخاباتی اعلام کرد که انتخابات ساعت ۱۰ صبح روز ۱۴ تیر ماه در سالن همایش‌های آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد. البته این پایان ماجرای برگزاری انتخابات فدراسیون این ورزش پایه و پرمدال نبود، چرا که وزارت ورزش روز ۲۰ خرداد ماه اعلام کرد که انتخابات با چهار روز تأخیر، یعنی ۱۹ تیر برگزار می‌شود تا اهالی ژیمناستیک نفسی به راحتی بکشند.

آنچه فردا به پایان می‌رسد، پایان دوران بی‌رئیسی در فدراسیون ژیمناستیک است، فدراسیونی که از روز ۲۷ خرداد ۹۵ با پایان دوره ریاست جعفر درویش‌زاده بدون رئیس مانده و از روز ۱۹ تیر ۹۵ با سرپرستی اسبقیان اداره می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 6 =