کد خبر : 28245
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
-

پایان روز دوم با دو نشان طلا و یک برنز

پایان روز دوم با دو نشان طلا و یک برنز

به گزارش قائم آنلاین، در پایان روز دوم بیست و دومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان این روز مدال‌های ارزشمندی نصیب دوومیدانی کاران کشورمان شد. در دوی ۱۵۰۰ متر مسلم نیادوست با جهش خوبی که داشت توانست مدال برنز را از آن خود کرده و صاحب

به گزارش قائم آنلاین، در پایان روز دوم بیست و دومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان این روز مدال‌های ارزشمندی نصیب دوومیدانی کاران کشورمان شد.

در دوی ۱۵۰۰ متر مسلم نیادوست با جهش خوبی که داشت توانست مدال برنز را از آن خود کرده و صاحب نخستین مدال آسیایی خود شود.

در پرتاب وزنه جایی که کسی شانسی برای علی ثمری قائل نبود اما او با رکورد خوب ۱۹ متر و ۸۰ سانتیمتر یک شگفتی رقم زد و مدال طلای این مسابقات را به دست آورد. او همچنین سهمیه حضور در مسابقات جهانی را هم کسب کرد.

اما در دوی ۱۰۰ متر که مهیج ترین مسابقات دوومیدانی در جهان شناخته می‌شود حسن تفتیان پس از این که دو بار داوران به علت خطای دو دونده مسابقه را متوقف کردند در پایان با رکورد ۱۰ ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه مدال با ارزش طلا را کسب کرد.

همچنین در ماده ۴۰۰ متر علی خدیور در مصاف با رقبای خود به مقام هفتم دست پیدا کرد.

با نتایج به دست آمده تا پایان روز دوم تیم ایران صاحب ۳ طلا و یک برنز شد و این در حالی است که فردا دیگر ورزشکاران کشورمان در مواد مختلف با رقبای خود روبرو خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قهرمانان دوومیدانی قهرمانی آسیا به صورت مستقیم سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۱۷ لندن را کسب خواهند کرد.روز دوم رقابت‌ها در حالی به پایان رسید که بارش شدید باران برای دو بار انجام مسابقات و اهدای جوایز را متوقف کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + دوازده =