کد خبر : 28145
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۰۵
-

فکری: داشتن ستاره تضمینی برای قهرمانی نیست

فکری: داشتن ستاره تضمینی برای قهرمانی نیست

به گزارش قائم آنلاین، محمود فکری در مورد عملکرد استقلال در فصل نقل‌وانتقالات و حضور چند ستاره در این تیم گفت: طبیعتا هر تیمی در فصل نقل و انتقالات براساس نیازهای یارگیری می‌کند و استقلال طبق تفکرات کادر فنی تیم خودش را تقویت کرد. استقلال بازیکنان خوبی دارد، ولی داشتن ستاره تضمینی برای قهرمانی نیست. اینکه

به گزارش قائم آنلاین، محمود فکری در مورد عملکرد استقلال در فصل نقل‌وانتقالات و حضور چند ستاره در این تیم گفت: طبیعتا هر تیمی در فصل نقل و انتقالات براساس نیازهای یارگیری می‌کند و استقلال طبق تفکرات کادر فنی تیم خودش را تقویت کرد. استقلال بازیکنان خوبی دارد، ولی داشتن ستاره تضمینی برای قهرمانی نیست. اینکه که یک تیم بازیکنان خوب و باکیفیتی در اختیار داشته باشد بسیار مهم است، اما فقط نمی‌توان فاکتور بازیکن را برای قهرمانی کافی دانست.

وی ادامه داد: یک باشگاه برای کسب موفقیت یا به قهرمانی رسیدن باید در تمامی زمینه‌ها عملکرد خوبی داشته باشد. بازیکنان و کادر فنی باید وظایف خودشان را انجام دهند و البته نقش مدیریت باشگاه هم بسیار مهم است. به‌هر حال این موضوع اهمیت دارد که یک تیم با کمترین مشکلات در زمینه‌های مختلف روبه‌رو شود و بتواند عملکرد خوبی در همه زمینه‌ها داشته باشد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال درباره شانس قهرمانی این تیم در فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: استقلال طبیعتاً یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود و امیدوارم که این تیم قهرمان شود تا هوادارانش خوشحال شوند. البته باید بگویم که بازیکنان استقلال هم امسال مسئولیت سنگینی بر دوش دارند و شاید کارشان به مراتب سخت‌تر از سال‌های گذشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 15 =