کد خبر : 28403
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
-

جای خالی بزرگان در استقلال

جای خالی بزرگان در استقلال

به گزارش قائم آنلاین،امسال جای خالی منصور پورحیدری، ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی  این روزها بیش از همیشه به چشم می آید. خیلی ها دلیلش را نمی دانند اما بی دلیل یاد این مربیان بزرگ و با اخلاق را زنده می کنند و مدام در مورد ناصر و منصور می نویسند. دو نفری که حداقل در مکتب استقلال

به گزارش قائم آنلاین،امسال جای خالی منصور پورحیدری، ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی  این روزها بیش از همیشه به چشم می آید. خیلی ها دلیلش را نمی دانند اما بی دلیل یاد این مربیان بزرگ و با اخلاق را زنده می کنند و مدام در مورد ناصر و منصور می نویسند. دو نفری که حداقل در مکتب استقلال کمتر کسی صاحب جایگاه آنها شد.

منصور پورحیدری و ناصر حجازی سال ها در کنار استقلال بودند و تا وقتی بودند شاید کمتر کسی متوجه می شد که آنها چه نقش بزرگی در نقل و انتقالات و اجرای قوانین و آرامش مربی داشتند اما حالا بهتر می توان درک کرد که آنها در استقلال چه می کرده اند.

ناصر و منصور اگر بودند چه در قامت مدیر فنی و چه در قامت سرپرست هرگز اجازه نمی دادند فشاری به مربی وارد شود و بازیکنی به تیم تحمیل شود. اگر این دو بودند بوقچی ها حتی روی سکو و قلمرو خودشان هم تام الاختیار نبودند چه برسد به زمین چمن و چه رسد به نیمکت مربیان.

ناصر و منصور اگر بودند تصور می کنید به این راحتی تیم بدون هیات مدیره رها می شد و ماه ها بلاتکلیف بود؟ یا تصور می کنید بین مربی و عضو هیات مدیره این همه تنش بود و این دو ایستاده بودند و نگاه می کردند؟

این دو پیشکسوت فقید اما ماندگار استقلال، جنس دیگری داشتند. آنها نظم و دیسیپلین را فدای هیچ اتفاق دیگری نکرده بودند. آنها گاهی از استقلال کنار گذاشته شدند اما باز هم آن می کردند که جنس‌شان بود.

ناصر و منصور را هرگز در جلسه با برخی از هواداران نمی دیدید. آنها هرگز بادیگارد نداشتند، آنها هرگز اجازه نمی دادند برخی بازیکنان تصمیم بگیرند، شرط بگذارند و مربی را برای رفتن یا آمدن فلان بازیکن تحت فشار بگذارند.

ناصر و منصور حتی اجازه نمی دادند بازیکنان در فضای مجازی دور بزنند و بچرخند چه برسد به اینکه بعضا با بازیکن جدید استقلال هنوز به این تیم نیامده عکس بگیرند و آدرس مجازی اش را بدهند و نقش خود را در تیم بستن به نمایش بگذارند.

ناصر و منصور اگر بودند، اگر بودند امروز در مورد حرف های مسعود معینی عضو سابق هیات مدیره حرف داشتند، با معینی تماس می گرفتند، قصه را درک می کردند و بعد در مورد این ماجراها حرف می زدند.

اگر ناصر و منصور بودند منصوریان این همه تنهایی تصمیم نمی گرفت و آنقدر تحت فشار نبود و می دانست در طول فصل حامیان بزرگی دارد که از او حمایت می کنند و مردم هم روی حرفشان حساب می کنند.

اگر غلامحسین خان امروز بود خیلی ها در استقلال امروز با هم متحد بودند، خیلی ها آشتی داده می شدند و خیلی از موضوع گیری ها حتی قبل از شروع فصل شروع نشده بود. جای آنها واقعا خالی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − یک =