کد خبر : 28087
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
-

قیمت‎های نجومی و سفره‎های خالی از گوشت

قیمت‎های نجومی و سفره‎های خالی از گوشت

به گزارش قائم آنلاین،بعد از گذشت بیش از یک سال از گرانی سرسام آور گوشت قرمز، قیمت این محصول کماکان در بازار مصرف بالا است اما رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی دلیل این قیمت بالا و افزایش قیمت را ارزان شدن جگر به دلیل ترس مردم از خرید این محصول به خاطر تب کریمه کنگو می‌داند. ملکی اظهار داشته

به گزارش قائم آنلاین،بعد از گذشت بیش از یک سال از گرانی سرسام آور گوشت قرمز، قیمت این محصول کماکان در بازار مصرف بالا است اما رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی دلیل این قیمت بالا و افزایش قیمت را ارزان شدن جگر به دلیل ترس مردم از خرید این محصول به خاطر تب کریمه کنگو می‌داند.

ملکی اظهار داشته که عدم استقبال مردم باعث شده که قیمت هر کیلوگرم جگر گوسفندی از ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان به ۳۵ تا ۴۵ هزار تومان برسد و این کاهش قیمت بر روی قیمت نهایی گوشت قرمز و گران شدن آن  تأثیر گذار است.

بنابراین گزارش در حالی که هر کیلو گرم گوشت شقه بدون دنبه و همراه با استخوان گوسفندی در بازار مصرف و سطح شهر حدود ۳۹ هزار تومان تا ۴۱ هزار تومان به فروش می‌رسد که قیمت این محصول در میادین میوه تره بار شهرداری تهران ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم؛ مرغ  در میدان میوه و تره بار جلال آل احمد (قزل‌قلعه قلعه) ۶۷۲۰ تومان، گوشت گوسفندی گرم وارداتی استرالیایی به صورت شقه ۳۳۰۰۰ تومان، گوشت ماهیچه ۴۴۸۰۰ تومان، ران ۴۳۰۰۰ تومان، کتف دست با ماهیچه ۴۲۵۰۰ تومان، راسته با استخوان ۳۵۳۰۰ تومان، گردن ۳۳۶۰۰ تومان، قلوهگاه با استخوان ۲۱۶۰۰ تومان، گوشت گوسفندی گرم داخلی به صورت شقه ۳۷۵۰۰ تومان، گوشت منجمد وارداتی سردست ۲۲۸۵۰ تومان و ران ۲۳۵۰۰ تومان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − دو =