کد خبر : 28138
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
-

رفتار زننده یکی از کشتی گیران مقابل داوران

رفتار زننده یکی از کشتی گیران مقابل داوران

به گزارش قائم آنلاین،رقابت های ۴ وزن دوم مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ فرانسه از صبح امروز (جمعه) در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی در حال برگزاری است. * استقبال خوبی از سوی تماشاگران از مسابقات نوبت صبح شده است به صورتی که می توان

به گزارش قائم آنلاین،رقابت های ۴ وزن دوم مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ فرانسه از صبح امروز (جمعه) در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی در حال برگزاری است.

* استقبال خوبی از سوی تماشاگران از مسابقات نوبت صبح شده است به صورتی که می توان تخمین زد چیز حدود ۵ تا ۶ هزار نفر در سالن حضور دارند.

* اعضای کمیته فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در سالن مسابقات حضور دارند و نظاره گر عملکرد کشتی گیران هستند.

* در جریان برگزاری مسابقات نوبت صبح، گروهی از نوازندگان به اجرای موسیقی زنده پرداختند که با استقبال تماشاگران حاضر در سالن همراه بود.

این گروه موسیقی به تناوب در جریان مسابقات به اجرای موسیقی زنده می پرداختند.

* در جریان یکی از مسابقات وزن ۷۱ کیلو گرم کشتی فرنگی افشین اسلامی از خوزستان در دیدار مقابل پرهام قنبری که از نحوه قضاوت داوران عصبانی بود با هجوم به سمت میز داوری یکی از تابلوهای امتیازات را شکست که با رای داوران به خاطر این حرکت غیرورزشی و ناشایست دیسکالیفه اعلام شد. وی برای دقایقی روی تشک ماند و بیرون نرفت که با اجبار مربی اش تشک را ترک کرد، اما هنگام خروج هم لگدی را نصیب صندلی های کنار تشک کرد تا رفتار ناشایستش را تکمیل کرده باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + سیزده =