کد خبر : 27765
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
-

یک رژیم مفید سه روزه برای سم زدایی بدن

یک رژیم مفید سه روزه برای سم زدایی بدن

به گزارش قائم آنلاین، رژیم شیر و میوه نوعی رژیم برای سم‌زدایی بدن است که برای پاک کردن بدن از انباشت سموم طراحی شده است. در ادامه این مطلب را به نقل از سایت فوت و فن‌ می‌خوانیم. هنوز ثابت نشده سم‌زدایی بدن ما را از شر ناخالصی‌ها به طور کامل رها کند زیرا بدن به طور طبیعی

به گزارش قائم آنلاین، رژیم شیر و میوه نوعی رژیم برای سم‌زدایی بدن است که برای پاک کردن بدن از انباشت سموم طراحی شده است. در ادامه این مطلب را به نقل از سایت فوت و فن‌ می‌خوانیم.

دستور یک رژیم مفید سه روزه با شیر و میوه
هنوز ثابت نشده سم‌زدایی بدن ما را از شر ناخالصی‌ها به طور کامل رها کند زیرا بدن به طور طبیعی سموم را از طریق اندام‌هایی مانند کبد و روده دفع می‌کند اما آنهایی که رژیم شیر و میوه می‌گیرند می‌توانند در دفع ضایعات انباشته شده در روده‌ها موفق باشند و بدن خود را از شر یک دوره بدغذایی رها کنند و به آن استراحت دهند.
آنچه باید در رژیم شیر و میوه خود بگنجانید
برای شروع این رژیم موفق، حتماً مقدار زیادی شیر ارگانیک و میوه‌هایی مانند گلابی، انگور، گریپ فروت، آناناس، سیب، پرتقال، ملون و هلو تهیه کنید. موز در این رژیم ممنوع است و میوه‌ها هم نباید پخته یا خشک شوند. از آنجا که این رژیم مملو از میوه و شیر است خوردن سبزیجات، غلات یا حبوبات و پروتئین در مدت زمان خاص این رژیم ممنوع است.
دستور رژیم غذایی شیر و میوه
این رژیم دو روزه به صرف سه وعده غذا در روز نیاز دارد و باید حاوی میوه‌های تازه‌ای باشد که در این رژیم خاص اجازه استفاده از آن را دارید و ممنوعیت مصرف ندارد. یک روز قبل از شروع رژیم، ۴ فنجان شیر در طول روز بنوشید تا ببینید چقدر معده شما با این ماده مقوی غذایی کنار می‌آید. در اولین روز رژیم و به مدت ۱۲ ساعت، یک لیوان شیر ارگانیک هر دو ساعت یک بار بنوشید. در زمان‌هایی که میوه نمی‌خورید یا شیر نمی‌نوشید می‌توانید از ترکیب آب و لیمو استفاده کنید تا بدن شما کم‌آب نشده و سوخت و ساز بدن شما مدام تحریک شود.
پایان رژیم
وقتی رژیم شیر و میوه را به پایان رساندید، بدن خود را برای غذاهای جدید آماده کرده، میوه‌ها و سبزیجات تازه را به وعده غذایی خود اضافه کنید و زمان وعده‌های غذایی خود را به هر ۵ ساعت یک بار افزایش دهید. صبحانه باید حاوی آب میوه و انگور باشد. ناهار می‌تواند شامل سالاد تازه با گوجه فرنگی، هویج، روغن زیتون به همراه سرکه لیمو باشد. در وعده شام نیز می‌توانید سبزیجات سبزبرگ بخارپزشده بخورید و برای تحریک دستگاه گوارش خود بعد از اتمام رژیم دو روزه یک وعده آلو بخورید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 10 =