کد خبر : 27631
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
-

حمایت گواردیولا از سرمربی جدید بارسلونا

حمایت گواردیولا از سرمربی جدید بارسلونا

به گزارش قائم آنلاین،در پایان فصل اخیر رقابت‌های باشگاهی اسپانیا، بعد از اتمام دوره فعالیت لوئیس انریکه نزد کاتالان‌ها، «ارنستو والورده» سکان هدایت تیم قدرتمند آبی و اناری‌پوش را برعهده گرفت. وی هم اکنون مورد توجه و حمایت یکسری شخصیت‌های ورزشی از جمله پپ گواردیولا، سرمربی کنونی منچسترسیتی انگلیس و مسئول فنی تیم اسپانیایی در

به گزارش قائم آنلاین،در پایان فصل اخیر رقابت‌های باشگاهی اسپانیا، بعد از اتمام دوره فعالیت لوئیس انریکه نزد کاتالان‌ها، «ارنستو والورده» سکان هدایت تیم قدرتمند آبی و اناری‌پوش را برعهده گرفت.

وی هم اکنون مورد توجه و حمایت یکسری شخصیت‌های ورزشی از جمله پپ گواردیولا، سرمربی کنونی منچسترسیتی انگلیس و مسئول فنی تیم اسپانیایی در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ است.

پپ در گفت‌گو با یک سایت ورزشی به همین منظور اظهار داشت:خوشحالم والورده مربی بارسا شدم.فکر می‌کنم بارسلونا به مربی مثل او احتیاج داشت.تیمی مثل بارسا که صاحب همه افتخارات شده، به طور قطع به مربی مثل والورده نیاز دارد.

پپ که اکنون دغدغه آماده‌سازی من‌سیتی را برای فصل آینده دارد، بر این باور است که دوره موفقیت‌آمیز جدیدی با حضور سرمربی جدید بارسا در راه است.

او عنوان کرد:برای چنین کاری نیاز به شخصی است که باشگاه را خوب درک کند و ارنستو چنین فردی است. وانگهی او مربی با تجربه زیاد است.آنگونه که می‌دانم این تجربه به او کمک خواهد کرد. همانگونه که شخصی مثل لوئیس انریکه در بارسا موفق بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =