کد خبر : 27583
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
-

حمایت فدراسیون فوتبال از دربی سرخابی‌ها در آلمان

حمایت فدراسیون فوتبال از دربی سرخابی‌ها در آلمان

به گزارش قائم آنلاین،مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: «طبق قانون هر مسابقه‌ای که قرار است برگزار شود، فدراسیون باید باخبر باشد و موافقت کند. جلسه‌ای را با مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در دفتر آقای داورزنی برگزار کردیم. فدراسیون هنوز به این نتیجه نرسیده بود که این دیدار می‌تواند به نفع

به گزارش قائم آنلاین،مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: «طبق قانون هر مسابقه‌ای که قرار است برگزار شود، فدراسیون باید باخبر باشد و موافقت کند. جلسه‌ای را با مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در دفتر آقای داورزنی برگزار کردیم. فدراسیون هنوز به این نتیجه نرسیده بود که این دیدار می‌تواند به نفع فوتبال ما بوده و درآمدی هم داشته باشد. با این حال به خاطر مسائل اقتصادی ما حتی به باشگاه‌ها اعلام کردیم که اردوی خارج از کشور نداشته باشند و از امکانات داخل استفاده کنند، اما این دو باشگاه شرایط اسپانسر خود را هم آوردند که این بازی برای آنها درآمد خیلی خوب خواهد داشت. مبلغ آن را هم در جلسه ذکر کردند و ما خواستیم این را در نامه‌ای به ما اعلام کنند.»

وی افزود: « اگر درآمد داشته باشد، خوب است و این بازی در آلمان برگزار خواهد شد. ترکیب دو تیم را هم برای این دو بازی هواداران می‌دهند که این خودش درآمدزاست و صحبت‌هایی هم برای پخش آن از تلویزیون شده است.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + بیست =