کد خبر : 27382
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
-

چلسی آماده رکوردشکنی برای جذب ساندرو

چلسی آماده رکوردشکنی برای جذب ساندرو

به گزارش قائم آنلاین، تلگراف نوشته است، روز دوشنبه مذاکرات جدیدی مابین یوونتوس و چلسی برای انتقال آلکس ساندرو انجام شد و آبی های لندن آماده اند تا مبلغ درخواستی یووه را که حدود ۶۰ میلیون پوند تخمین زده می شود، پرداخت کنند، حالا تصمیم نهایی وابسته به نظر ساندرو است. او یا باید تورین را

به گزارش قائم آنلاین، تلگراف نوشته است، روز دوشنبه مذاکرات جدیدی مابین یوونتوس و چلسی برای انتقال آلکس ساندرو انجام شد و آبی های لندن آماده اند تا مبلغ درخواستی یووه را که حدود ۶۰ میلیون پوند تخمین زده می شود، پرداخت کنند، حالا تصمیم نهایی وابسته به نظر ساندرو است. او یا باید تورین را ترک کند یا همچنان پیراهن بیانکونری را به تن کند.

گفتنی است یوونتوس هم به ساندرو پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه کرده و امیدوار است این بازیکن در تورین بماند ولی پیشنهاد چلسی از نظر مالی بهتر است. بر همین اساس، آبی های لندن امیدوارند بتوانند ساندرو را راضی به حضور در استمفوردبریج کنند. این در شرایطی است که پاریسن ژرمن هم خواهان جذب ساندرو است.

هنوز تصمیم ساندرو مشخص نیست و باید منتظر ماند. در صورتی که این بازیکن با ۶۰ میلیون پوند راهی چلسی شود، رکورد نقل و انتقالات در باشگاه چلسی شکسته خواهد شد. پیش تر، چلسی برای خرید تورس، ۵۰ میلیون پوند خرج کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 20 =