کد خبر : 27342
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
-

عملکرد ۲ خرید جدید پرسپولیس +جدول

عملکرد ۲ خرید جدید پرسپولیس +جدول

به گزارش قائم آنلاین،پرسپولیس قهرمان لیگ شانزدهم و مدعی رسیدن به مرحله فینال فصل جاری لیگ جاری قهرمانان آسیا، قصد دارد برنامه های سرمربی کروات خود را، در فاز هجومی با انرژی بیشتر دنبال کند. دو خرید جدید قرمزهای پایتخت در این بخش کمک خواهد نمود تا برانکو ایوانکوویچ با فراغ بالی بیشتر از قبل

به گزارش قائم آنلاین،پرسپولیس قهرمان لیگ شانزدهم و مدعی رسیدن به مرحله فینال فصل جاری لیگ جاری قهرمانان آسیا، قصد دارد برنامه های سرمربی کروات خود را، در فاز هجومی با انرژی بیشتر دنبال کند.

دو خرید جدید قرمزهای پایتخت در این بخش کمک خواهد نمود تا برانکو ایوانکوویچ با فراغ بالی بیشتر از قبل به عملی شدن نقشه هایش بیندیشد. دو بازیکنی که از پیکان مدل ۹۵ -۹۶ مجید جلالی پیاده شدند تا سوار بنز برانکو شوند.

این دو مرد تاثیر گذار تیم آقا معلم گادوین منشا در خط حمله و سیامک نعمتی از خط هافبک هستند. مردانی که روی هم ۲۱ گل به ثمر رساندند تا نشان دهند چارچوب دروازه رقبای لیگ برتری را خوب می شناسند.

اما ریز عملکرد این دو بازیکن تازه وارد به اردوی سرخ های پایتخت پیش از این چه بوده است که کادر فنی پرسپولیس مجاب به جذب آنها شد؟

منشا نصف گلهایش را به دو تیم زد

به گزارش مشرق، گادوین منشا روی کاغذ خریدی کاملا مناسب برای قرمز هاست. بازیکنی با سابقه بازی در کامپوستلا اسپانیا و تجربه گلزنی در سطح دوم فوتبال اسپانیا.

منشا با انگیزه، آن قدر در پیکان مجید جلالی خوب بود و درخشید که برانکو نتوانست از قدرت بدنی قابل توجه و هوش سرشار این مهاجم در زدن ضربات آخر بگذرد.

منشا که سابقه بردن جام حذفی فوتبال مالت را در سال ۲۰۱۵ دارد، در فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران ۱۵ گل به ثمر رساند. جالب اینکه از این تعداد گل ۴ گل در دو بازی رفت و برگشت سهم قهرمان لیگ پانزدهم یعنی استقلال خوزستان بود.

این مهاجم البته ۴ گل هم در دو بازی رفت و برگشت به ماشین سازی تبریز زد تا تقریبا نیمی از گلهای فصل خود را به  تیم های یاد شده زده باشد.

گادوین برای اینکه بیشتر نظر برانکو را جلب کند به هر کدام از تیم های سپاهان ،سایپا و سیاه جامگان هم ۲ گل زد. ضمن اینکه تیم  نفت آبادان هم از دست این مهاجم در امان نبود.

اینکه منشا ۲۷ ساله با بلندی قامت ۱۸۲ سانتی متر در پیکان یک گلزن قهار نشان داده نکته ای است و اینکه در برنامه های جدید پرفسور و پرسپولیس چه نقشی خواهد داشت نکته ای دیگر.

سیامک، نعمت جدید خط هافبک قرمزها

به گزارش مشرق، پرسپولیس به جز منشا از پیکان مجید جلالی سیامک نعمتی را هم خریده است. جوان جویای نامی که به نظر می رسید یک هافبک چپ باشد اما به واقع توانایی بازی در چند پست را دارد.

نعمتی در سه فصل اخیر همواره به پیکان وفادار بود. از زمانی که این تیم در انتهای لیگ چهاردهم به دسته اول سقوط کرد و راهی دسته پایینتر شد تا که صعود کرد و دوباره در لیگ شانزدهم به جمع برترین ها پیوست.

نکته جالب توجه اینکه در فصل اخیر رقابتهای لیگ برتر این بازیکن بالاخره موفق به گلزنی در بالاترین سطح فوتبالی ایران شد.

در واقع سیامک موفق شد در لیگ شانزدهم به تیم های سپاهان(هفته پنجم)، گسترش(هفته شانزدهم)، استقلال(هفته نوزدهم)، ذوب آهن(هفته بیست و هفتم) و سایپا(هفته بیست و نهم) گل بزند تا نشان دهد تا چه اندازه می تواند در فاز هجومی به کار پرسپولیس برانکو بیاید.

در واقع خرید توامان سیامک نعمتی و گادوین منشا – که اتفاقا سابقه گلزنی در کنار هم به ماشین سازی و سایپا را دارند- می تواند برای پرسپولیس برانکو شرایطی جدید را ایجاد کند.

به این ترتیب باید منتطر ماند و دید در لیگ پیش رو برنامه های تازه پرفسور با خرید های جدیدش در فاز تهاجمی چگونه به بار خواهد نشست؟

جدول عملکرد گادوین منشا ، مهاجم جدید پرسپولیس در ۳ سال اخیر

فصل

لیگ

تیم

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

۲۰۱۴-۱۵

B اسپانیا

کامپوستلا

۲۹

۱۴

۱۳۴۴

۴

۲۰۱۵-۱۶

برتر مالت

بالزان

۱۵

۱۳

۱۲۰۳

۳

۲۰۱۵-۱۶

برتر مالت

موستا

۱۶

۱۶

۱۴۴۰

۱۰

۲۰۱۶-۱۷

برتر ایران

پیکان

۲۷

۲۵

۲۳۰۹

۱۵

***************************************************

جدول عملکرد لیگ برتری سیامک نعمتی همراه با پیکان

لیگ

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

چهاردهم

۱۵

۱۱

۸۳۲

شانزدهم

۲۸

۲۸

۲۴۶۴

۶

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 11 =