کد خبر : 27348
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
-

خبر خوش برای هواداران بارسلونا

خبر خوش برای هواداران بارسلونا

به گزارش قائم آنلاین، طبق گزارش‌هایی که منتشر شده لیونل مسی که جمعه شب با آنتونلا روکوتسو، نامزد خود در شهر روساریوی آرژانتین ازدواج کرد، پس از بازگشت از ماه عسل در اواسط ماه جاری میلادی (جولای) قراردادش را با بارسلونا تمدید خواهد کرد. قرار است مسی ۳۰ ساله در تاریخ ۱۲ جولای (۲۱ تیر) به

به گزارش قائم آنلاین، طبق گزارش‌هایی که منتشر شده لیونل مسی که جمعه شب با آنتونلا روکوتسو، نامزد خود در شهر روساریوی آرژانتین ازدواج کرد، پس از بازگشت از ماه عسل در اواسط ماه جاری میلادی (جولای) قراردادش را با بارسلونا تمدید خواهد کرد.

قرار است مسی ۳۰ ساله در تاریخ ۱۲ جولای (۲۱ تیر) به شهر بارسلونا بازگردد. انتظار می‌رود در بازگشت فوق‌ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌ها توافق نهایی بر سر تمدید قرارداد این بازیکن حاصل شود و سرانجام مذاکرات باشگاه بارسلونا با خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه‌های لئو به نتیجه برسد.

بر اساس گزارش‌ها، مسی که تا سال ۲۰۱۸ با بارسا قرارداد دارد، با امضای قرارداد جدید تا سال ۲۰۲۱ در نوکمپ خواهد ماند و دستمزد خالص او پس از کسر مالیات ۲۲ میلیون یورو در سال خواهد شد که این مسی را در صدر لیست فوتبالیست‌هایی قرار می‌دهد که بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند.

مسی که در سال ۲۰۰۴ اولین بازی‌اش را برای بارسا انجام داد تا کنون ۳۰ جام مختلف با این تیم کسب کرده و بیش از ۵۰۰ گل هم به ثمر رسانده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =