کد خبر : 27356
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
-

ائتلاف ناخواسته استقلال و پرسپولیس

ائتلاف ناخواسته استقلال و پرسپولیس

به گزارش قائم آنلاین، حامی مالی مشترک دو تیم استقلال و پرسپولیس ترتیبی اتخاذ کرد تا برای اولین بار در طول تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس خارج از مرزهای ایران مقابل هم قرار بگیرند. این دیدار به ظاهر دوستانه و تدارکاتی روز ۲۵ تیرماه در شهر بیله فیلد آلمان برگزار می‌شود. با اعلام امیرحسین پیروانی

به گزارش قائم آنلاین، حامی مالی مشترک دو تیم استقلال و پرسپولیس ترتیبی اتخاذ کرد تا برای اولین بار در طول تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس خارج از مرزهای ایران مقابل هم قرار بگیرند. این دیدار به ظاهر دوستانه و تدارکاتی روز ۲۵ تیرماه در شهر بیله فیلد آلمان برگزار می‌شود.

با اعلام امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی امید ایران، صادق محرمی از پرسپولیس و سید مجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قائدی از تیم استقلال نفرات دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم فوتبال امید کشورمان هستند. اردویی که فدراسیون به صورت کتبی باشگاه‌ها را به همکاری با آن ملزم نموده است.

با توجه به تاکید فدراسیون برای حضور همه بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم فوتبال امید کشورمان، باشگاه پرسپولیس رسما از عدم همکاری با این تیم و در اختیار نگه داشتن صادق محرمی بازیکن ملی پوش امیدش در اردوی آماده سازی خود دم زد. برانکو که پیش از این نیز استعداد خود را برای مقابله حتی با کی‌روش و تیم ملی بزرگسالان و حفظ بازیکنانش در اردوی باشگاهی نشان داده بود، اینبار به خاطر بازی با استقلال در آلمان حتی حاضر نشد یک بازیکن ملی پوش امید را از دست بدهد.

از اردوی استقلال هم کم کم زمزمه مخالفت آنها با حضور سه بازیکن ملی پوش امیدشان در اردوی این تیم به گوش می‌رسد و بعید نیست استقلال هم رسما از حضور بازیکنان جوانش در اردوی این تیم ممانعت بعمل آورد که البته دلیل آن هم قطعا بازی پیش رو با پرسپولیس در آلمان می‌باشد.

دربی مزبور طرحی بود که حامی مالی مشترک سرخابی‌ها به منظور ایجاد تبلیغات برای خود تدارک دیده است. دیداری که مورد استقبال مدیران، کادر فنی و بازیکنان دو تیم قرار نگرفت و تنها به خاطر اجباری که داشتند و به ناچار موافقتشان را با این طرح اعلام کردند. از مضرات اولیه این دربی به ظاهر دوستانه در آلمان همین بس که ائتلاف ناخواسته سرخابی‌ها علیه تیم امید را در پی داشت و دو تیم که دوست ندارند حتی در یک دربی دوستانه مقابل هم کم بیاورند حاضر نیستند حتی بازیکنان جوان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + یک =