کد خبر : 26343
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
-

درخواست کوربین برای تعلیق فروش تسلیحات به عربستان

درخواست کوربین برای تعلیق فروش تسلیحات به عربستان

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، جرمی کوربین – رهبر حزب کارگر انگلیس — بار دیگر خواستار لغو فروش تسلیحات به رژیم آل سعود شد. کوربین گفت: نقش ائتلاف سعودی‌ در یمن بیشتر به تجاوز به این کشور شبیه است. وی در گفتگویی اختصاصی با شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی درخواست چهار

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، جرمی کوربین – رهبر حزب کارگر انگلیس — بار دیگر خواستار لغو فروش تسلیحات به رژیم آل سعود شد.

کوربین گفت: نقش ائتلاف سعودی‌ در یمن بیشتر به تجاوز به این کشور شبیه است.

وی در گفتگویی اختصاصی با شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی درخواست چهار کشور عرب حاشیه خلیج فارس را برای بسته شدن این شبکه محکوم کرد.

کوربین گفت: ما همواره استفاده از تسلیحات خود را از سوی عربستان سعودی در یمن محکوم کرده‌ایم و خواستار تعلیق فروش تسلیحات به این کشور شده‌ایم تا نشان دهیم به دنبال فرایند صلح در یمن هستیم نه طرفدار تجاوز عربستان سعودی و این را به روشنی گفته ایم.

وی تصریح کرد: من همواره سخت گیری با مطبوعات را محکوم و از آزادی بیان دفاع کرده ام. همواره از حق الجزیره برای ادامه پخش دفاع کرده ام و زمان زیادی را برای آزادی همکاران شما (کارکنان الجزیره) که هم اکنون در مصر زندانی هستند، صرف نموده ام. درخواست برای بسته شدن الجزیره کاملا نادرست است و زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان نیز گفته است که درخواست ها از قطر کاملا غیر منطقی هستند./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 10 =