کد خبر : 26408
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
-

جشنواره کتابخوانی رضوی، فرصتی برای ترویج نشاط علمی ومطالعاتی است

جشنواره کتابخوانی رضوی، فرصتی برای ترویج نشاط علمی ومطالعاتی است

به گزارش قائم آنلاین، مرضیه فلاح کردآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: کتاب را حافظه بشریت خوانده اند از این رو که مجموعه دانش و معارف تاریخ مدون چند هزار ساله را در کتاب می توان یافت. وی افزود: هیچ کدام از وسایل ارتباطی ژرفای لازم را در

به گزارش قائم آنلاین، مرضیه فلاح کردآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: کتاب را حافظه بشریت خوانده اند از این رو که مجموعه دانش و معارف تاریخ مدون چند هزار ساله را در کتاب می توان یافت.

وی افزود: هیچ کدام از وسایل ارتباطی ژرفای لازم را در اندیشه، تفکر و حوزه قدرت خلاقیت انسان ، آن گونه که خواندن و نوشتن پدید می آورد ایجاد نمی کند، از این رو ترویج کتاب و کتابخوانی وظیفه و رسالت اصلی دست اندر کاران فرهنگ و دانش جامعه ما است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قائم شهر، بیان کرد :از آنجایی که منابع فرهنگی و معنوی مهم ترین منبع توانمندی و مزیت جوامع اسلامی است، همواره دشمنان دین با هدف نفوذ در حوزه فرهنگی به دنبال تغییر سبک زندگی مردم هستند تا مهم ترین تکیه گاه و نقطه ثقل همبستگی وحدت هویت ملی رابا زوال مواجه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مغتنمی است تا در سایه لطف و کرامت عالم آل محمد (ص)؛ حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گوهر تابناک دانایی را بچهره زندگی زینت بخشیم  در این جشنواره فرهنگی و معنوی شرکت کنیم.

فلاح کردآبادی تصریح کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای ترویج نشاط علمی ومطالعاتی ویکی از موثرترین برنامه های فرهنگی درراستای مطالعه آثارفاخروارزنده درزمینه ترویج وتعمیق فرهنگ منور رضوی وگسترش فعالیتهای پژوهشی مرتبط با سیره ائمه اطهار(ع)به ویژه امام رضا(ع)وبه طورکلی اشاعه سبک زندگی دینی ورضوی درجامعه است که به تقویت وتعمیق باورهای دینی افرادبه ویژه نوجوانان وجوانان وکودکان کمک می کند

ئی افزود: اکنون که درهفتمین جشنواره رضوی بین المللی کتابخوانی رضوی قرارگرفته ایم فرصت مغتنمی است که مردم ما با سیره، رفتار و کردار ائمه بزرگوارتاسی کرده و امیدآن دارم که با حمایت مردم کتابخوان قائم‎شهر این جشنواره درشهرستان ما بامداومت بهترازسال گذشته برگزارگردد و شهرستان قائمشهر باردیگر رتبه برتر را در استان کسب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =