کد خبر : 26480
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
-

ترافیک پرحجم و روان در هراز و فیروزکوه/رانندگان عجله نکنند

ترافیک پرحجم و روان در هراز و فیروزکوه/رانندگان عجله نکنند

به گزارش قائم آنلاین،سرهنگ سیاوش محبی با تشریح اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، اظهار داشت: طول مسیر شمال به جنوب محور هراز پر حجم و روان است و با توجه به یک طرفه کردن مسیر از آب اسک به سمت رودهن، تردد خودروها علی رغم پرحجمی به صورت روان در جریان است و

به گزارش قائم آنلاین،سرهنگ سیاوش محبی با تشریح اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، اظهار داشت: طول مسیر شمال به جنوب محور هراز پر حجم و روان است و با توجه به یک طرفه کردن مسیر از آب اسک به سمت رودهن، تردد خودروها علی رغم پرحجمی به صورت روان در جریان است و گره ترافیکی در این مسیر نداریم.

وی گفت: محور امام رضا(ع) و فیروزکوه نیز دارای ترافیک پر حجم و روان است و حرکت خودروها به سمت ورودی های پایتخت در جریان است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران اضافه کرد: شرق استان تهران محورهای مواصلاتی مهم و پرترددی را در خود جای‌داده و به همین دلیل نیروهای پلیس راه در همه نقاط این محورها حضور چشم گیر دارند.

وی با اشاره به کاهش آمار تصادف‌ات در سفرهای اخیر تعطیلات عید سعید فطر در محورهای شرق استان تهران، گفت: همکاری خوب مردم و تعامل با پلیس از مهمترین عوامل کاهش تصادفات بوده و قابل تقدیر است.

رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران بیان کرد: هرچه به ساعات پایانی روز نزدیک شویم و از گرمای ظهر کاسته شود حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی بیشتر می شود و لذا از رانندگان درخواست دارم با صبر و حوصله به مسیر خود ادامه دهند.

وی گفت: رانندگان در بازگشت از مسافرت خود عجله نکنند و در صورت امکان فردا از سفر بازگردند./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =