کد خبر : 26094
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
-

vدرخشش تیم داوری ایران در جام کنفدراسیون‌ها

vدرخشش تیم داوری ایران در جام کنفدراسیون‌ها

به گزارش قائم آنلاین،نوذر رودنیل در خصوص کیفیت قضاوت تیم داوری کشورمان در دیدار تیم های شیلی و پرتغال که در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها برگزار شد اظهار کرد: تیم داوری ایرانی متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری قضاوت این دیدار بسیار سخت،حساس و پربرخورد را برعهده داشت. وی

به گزارش قائم آنلاین،نوذر رودنیل در خصوص کیفیت قضاوت تیم داوری کشورمان در دیدار تیم های شیلی و پرتغال که در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها برگزار شد اظهار کرد: تیم داوری ایرانی متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری قضاوت این دیدار بسیار سخت،حساس و پربرخورد را برعهده داشت.

وی افزود: دوندگی فغانی در طول ۱۲۰ دقیقه بازی بسیار خوب بود و اخطارهایی که به بازیکنان نشان داد نیز صحیح بودند. کمک داوران هم قضاوت مطلوبی را پشت سر گذاشتند.
کارشناس داوری ادامه داد: در دقیقه ۶۲ در حالیکه مدافع شیلی دست هایش را از پشت قفل کرده بود توپ از فاصله بسیار زیاد به او برخورد کرد و بنابراین ادامه بازی از سوی داور صحیح بود. به نظر من در دقیقه ۱۱۳ در محوطه جریمه پرتغال داور می توانست یک پنالتی را به سود شیلی اعلام کند و اگر کمی زودتر زاویه خود را به طرف چپ تغییر می داد بدون شک خطا را اعلام می کرد.
وی افزود: البته چیزی از ارزش های تیم داوری کشورمان کم نمی شود و اگر در مورد این صحنه تردید وجود داشت باید از اتاق ویدیو چک به فغانی اطلاع داده می شد اما گویا سایر داوران نیز با فغانی هم عقیده بوده اند و اعتقادی به اعلام پنالتی نداشته اند.
رودنیل در پایان گفت: اکنون ما میتوانیم بگوییم این تیم داوری بر قله داوری جهان ایستاده است و درخشش تیم داوری ایرانی باعث افتخار ماست. من به هر سه داور کشورمان که در دو بازی سخت جام کنفدراسیون ها موفق بودند خسته نباشید می گویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =