کد خبر : 25981
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
-

رمز ماندگاری امنیت، پایداری و تمسک به ارزش‌های انقلاب است

رمز ماندگاری امنیت، پایداری و تمسک به ارزش‌های انقلاب است

به گزارش قائم آنلاین، میکائیل فرجپور با بیان اینکه انقلاب اسلامی قطعه بزرگی از انقلاب جهانی حضرت مهدی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه تفکرهای الهادی در حال جهانی‌سازی هستند خداوند نیز انقلاب اسلامی را برای رسیدن به سعادت قرار داد. وی افزود: از شاخص‌های انقلاب حضرت حجت مبارزه با ظلم و فساد است

به گزارش قائم آنلاین، میکائیل فرجپور با بیان اینکه انقلاب اسلامی قطعه بزرگی از انقلاب جهانی حضرت مهدی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه تفکرهای الهادی در حال جهانی‌سازی هستند خداوند نیز انقلاب اسلامی را برای رسیدن به سعادت قرار داد.

وی افزود: از شاخص‌های انقلاب حضرت حجت مبارزه با ظلم و فساد است و انقلاب اسلامی نیز در مبارزه با ظلم بود و همچنین دومین شاخصه انقلاب حضرت مهدی عدالت محوری و گسترش عدالت است که انقلاب اسلامی نیز این چنین بود.

فرجپور عنوان کرد: یکی از شاخص‌های انقلاب اسلامی وجود تئوری امنیت پایدار است که انقلاب اسلامی با اندیشه پایدار توانسته به این مهم نیز برسد.

رزمنده دوران دفاع مقدس با گریزی به سخنان امام که فرمودند این اسلامی که ما بر آن تأکید می‌کنیم اسلام ناب محمدی و نجات بخش دولت‌ها و انسان‌ها است، تصریح کرد: اسلام امام خمینی (ره) نجات بخش تمامی ملت‌ها است و دشمن اصلی این اندیشه را در رفتار استکبار و صهیونیست بین‌الملی می‌توان مشاهده کرد که از گذشته در مواجهه با اسلام تلاش کرد و در حال حاضر در مقابل اسلام ناب قد علم کرد و اما اندیشه امام آنها را زمین‌گیر کرد.

این رزمنده یادآور شد: در جولان نیز حزب‌الله جدید در سوریه تشکیل شد به طوری که رئیس موصاد به آمریکا گفته اگر به آنها کمک نکند نمی‌تواند در برابر حزب‌الهی‌ها بأیستد.

فرجپور خاطرنشان کرد: بسیاری از دولت‌هایی که در کنار اسرائیل قرار دارند کسانی هستند که اندیشه ندارند، درحالیکه اندیشه امنیتی امام که برگرفته شده از اندیسه سیاسی امام است در دنیا وحشتی برای دشمن ایجاد کرده و محل امنی شده برای کسانی که پیرو امام هستند.

وی تصریح کرد: شهیدان در وصیتنامه‌های خود هیچگاه عنوان نکردند که برای آرامش مردم مسلمان به مقابله با دشمن می‌روند آنان به ندای رهبرشان، خالصانه و عاشقانه برای عمل به تکلیف به پا خواستند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه برای باقیماندن این امنیت در جامعه باید مؤلفه‌های امنیت پایدار را رعایت کنیم که مهمترین آن تبعیت از ولایت فقیه است تا امنیت باقی ‌بماند، تأکید کرد: برای باقیماندن این امنیت باید به فرهنگ شهدا نیز توجه کرد و خودمان را ملزم به رعایت این مؤلفه‌ها کنیم.

فرجپور گفت: انقلاب اسلامی هر چند از بیرون دشمن را زمین گیر کرد در درون کشور نیز آفت دارد بنابراین باید به روز باشیم و سنجیده عمل کرد و از مشی رهبری پیروی کنیم.

وی بیان کرد: رمز ماندگاری امنیت پایداری و تمسک به ارزش‌های انقلاب است و هر کس بر خلاف رهبری عمل کند باید در برابرش ایستاد و گرنه با دست خودمان خروج امنیت را امضا می‌زنیم.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه امام معجزه نداشت اما بسیج معجزه امام بود و دنیا این را فهمید و این دو با هم یک ندا را سر می‌دهند، افزود: هر جا بسیج بود پیام امام نیز ارسال می‌شد و امروز هم اگر دارای تفکر ولایی باشیم باید پا به کار ولایت باشیم.

وی گفت: هیچ اندیشه‌ای به جز اندیشه انقلاب اسلامی تأمین کننده امنیتمان در حوزه جامعه نیست و ادامه انقلاب نیز هزینه و سختی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 13 =