کد خبر : 26144
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
-

آخرین وضعیت محورهای ترافیکی کشور

آخرین وضعیت محورهای ترافیکی کشور

به گزارش قائم آنلاین، بر اساس آخرین اخبار از وضعیت جوی جاده های کشور، بارش باران در استان مازندران و در محور ساری – قائمشهر گزارش شده است. بر اساس این گزارش به غیر از محور کرج – چالوس که دارای ترافیک پرحجم اما روان می باشد، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی

به گزارش قائم آنلاین، بر اساس آخرین اخبار از وضعیت جوی جاده های کشور، بارش باران در استان مازندران و در محور ساری – قائمشهر گزارش شده است.

بر اساس این گزارش به غیر از محور کرج – چالوس که دارای ترافیک پرحجم اما روان می باشد، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشد.
همچنین محورهای مسدود شامل، محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور استهبان-نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان می باشند.
محورهای دارای محدودیت نیز به شرح ذیل می باشد.
آزادراه قم به تهران از تاریخ ۲۹/۰۱/۹۶ الی ۲۰/۰۶/۹۶ محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲٫۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و روزهای سه شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور کرج-چالوس از تاریخ ۰۱/۰۲/۹۶ الی ۲۰/۰۶/۹۶ محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا ۷۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
آزادراه رشت-قزوین از تاریخ ۱۶/۰۲/۹۶ الی۲۰/۰۶/۹۶ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
آزادراه قم به تهران از تاریخ ۱۶/۰۲/۹۶ الی ۳۱/۰۵/۹۶ محدوده کیلومتر صفر تا ۳۰ حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره)روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا ۴۵ – از تاریخ ۱۶/۰۳/۹۶ الی ۲۰/۰۶/۹۶ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور دیزین-شمشک کیلومتر صفر الی ۲۱ از تاریخ ۹۶/۰۳/۲۷ الی ۹۶/۰۸/۳۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه،به علت انجام عملیات راهسازی مسدود می گردد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =