کد خبر : 25724
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
-

هنر؛ راه میانبر مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

هنر؛ راه میانبر مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش قائم آنلاین، اعظم ذوالفقاری روانشناس در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تاثیرگزاری  هنر در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد:  همان گونه که فیلم و سریال‌های ماهواره‌ای در بروز ناهنجاری‌های رفتاری و افزایش آسیب‌های اجتماعی موثر است از سوی دیگر می تواند عامل تعیین کننده‌ای در پیشگیری و کاهش ناهنجاری‌های رفتاری باشد. وی با اشاره

به گزارش قائم آنلاین، اعظم ذوالفقاری روانشناس در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تاثیرگزاری  هنر در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد:  همان گونه که فیلم و سریال‌های ماهواره‌ای در بروز ناهنجاری‌های رفتاری و افزایش آسیب‌های اجتماعی موثر است از سوی دیگر می تواند عامل تعیین کننده‌ای در پیشگیری و کاهش ناهنجاری‌های رفتاری باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از سوژه‌های فیلم‌ها و سریال‌ها برگرفته از موضوعات و پدیده‌های اجتماعی است، تاکید کرد:ارائه راهکار مناسب از طریق فیلم و سریال برای معضلات اجتماعی می تواند نقش کلیدی در کاهش آسیب ها داشته باشد.

 

ذوالفقاری تاکید کرد: بهره‌گیری از ابزار هنر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است اما نباید فراموش کرد که  پرداخت نادرست به یک موضوع در سینما و تلویزیون می تواند زمینه بروز آسیب اجتماعی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 12 =