کد خبر : 25185
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۴۰
-

واکنش سریع خلبانان ارتش به هرگونه تهدید

واکنش سریع خلبانان ارتش به هرگونه تهدید

به گزارش قائم آنلاین،امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی امروز در آئین معرفی فرمانده جدید مرکز آموزش هوانیروز پایگاه شهید وطن‌پور اصفهان با اشاره به قدرت هوانیروز برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در مقابل تهدیدات دشمنان اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که در صورت بروز هر تهدیدی، نیروهای هوانیروز با انگیزه دفاع از

به گزارش قائم آنلاین،امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی امروز در آئین معرفی فرمانده جدید مرکز آموزش هوانیروز پایگاه شهید وطن‌پور اصفهان با اشاره به قدرت هوانیروز برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در مقابل تهدیدات دشمنان اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که در صورت بروز هر تهدیدی، نیروهای هوانیروز با انگیزه دفاع از وطن و ولایت آماده مقابله با آن‌ها هستند.

وی افزود: نیروهای هوانیروز ارتش همچنان گوش به فرمان فرمانده کل قوا بوده و در هر منطقه‌ای که تهدید و یا تجاوزی از سمت دشمن احساس شود، خلبانان دلاور ارتش بلافاصله از خود واکنش نشان می‌دهند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: با تکیه بر توان متخصصان داخلی توان نظامی خود را در ابعاد مختلف افزایش داده‌ایم؛ نهضت قطعه‌سازی در هوانیروز شروع به فعالیت کرده و در همین زمینه توانسته‌ایم در حوزه‌های عملیاتی، تجهیزاتی و آموزشی پیشرفت بسیار خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور مستمر هوانیروز ارتش در کنار ملت غیور ایران، خاطرنشان کرد: هوانیروز سعی دارد همیشه در کنار ملت ایران حضور داشته باشد و این حضور همیشگی در زمان‌هایی که حوادث طبیعی رخ می‌دهد قابل مشاهده بوده است.

به گزارش فارس، خسروی به‌عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش هوانیروز پایگاه شهید وطن‌پور اصفهان معرفی و از خدمات روحانی فرمانده قبلی این پایگاه قدردانی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + شانزده =