کد خبر : 24933
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۵۵
-

پیگیری مساله بورسیه‌ها از سوی وزارت علوم و مجلس

پیگیری مساله بورسیه‌ها از سوی وزارت علوم و مجلس

به گزارش قائم آنلاین،محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو در رابطه با تذکر دوباره مقام معظم رهبری پیرامون تظلم‌خواهی در زمینه مسئله دانشجویان بورسیه، گفت: چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه مقام معظم رهبری در دیدار اساتید دانشگاه‌ با ایشان مسئله بورسیه‌ها را مطرح کردند که من همان شب با محمد فرهادی

به گزارش قائم آنلاین،محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو در رابطه با تذکر دوباره مقام معظم رهبری پیرامون تظلم‌خواهی در زمینه مسئله دانشجویان بورسیه، گفت: چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه مقام معظم رهبری در دیدار اساتید دانشگاه‌ با ایشان مسئله بورسیه‌ها را مطرح کردند که من همان شب با محمد فرهادی وزیر علوم در این رابطه صحبت کردم.

وی افزود: پس از صحبتی که با وزیر علوم داشتیم قرار شد مسئله بورسیه‌ها همانطور که مقام معظم رهبری خواستند از سوی وزارت علوم دنبال شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس این هفته تعطیل است بنابراین چگونگی پیگیری وزارت علوم در این زمینه را در هفته آینده بررسی می‌کنیم.

زاهدی همچنین در رابطه با حذف برخی کدرشته‌ محل‌های دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد، گفت: این مسئله نیز در حال پیگیری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 4 =