کد خبر : 24271
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
-

تفاهم ایرتور و ‌کمپانی ایرباس برای خرید ۴۵ فروند ایرباس ۳۲۰

تفاهم ایرتور و ‌کمپانی ایرباس برای خرید ۴۵ فروند ایرباس ۳۲۰

به گزارش قائم آنلاین،شرکت هواپیمایی ایرتور در حاشیه نمایشگاه هوایی پاریس، برای خرید ۴۵ فروند ایرباس ۳۲۰ نئو با کمپانی هواپیماساز ایرباس یادداشت تفاهم امضاء کرد. مدیر روابط عمومی ایرتور در این‌باره به ‌خبرنگار‌ فارس گفت:‌ یادداشت تفاهم خرید ۴۵ فروند ایرباس ۳۲۰ نئو، با حضور مدیرعامل و رئیس قراردادهای کمپانی ایرباس و مدیرعامل ایرتور

به گزارش قائم آنلاین،شرکت هواپیمایی ایرتور در حاشیه نمایشگاه هوایی پاریس، برای خرید ۴۵ فروند ایرباس ۳۲۰ نئو با کمپانی هواپیماساز ایرباس یادداشت تفاهم امضاء کرد.

مدیر روابط عمومی ایرتور در این‌باره به ‌خبرنگار‌ فارس گفت:‌ یادداشت تفاهم خرید ۴۵ فروند ایرباس ۳۲۰ نئو، با حضور مدیرعامل و رئیس قراردادهای کمپانی ایرباس و مدیرعامل ایرتور به امضاء رسید.

مرضیه جعفرزاده ادامه داد: رقم این قرارداد ۴٫۵ میلیارد یورو و تأمین مالی از محل فاینانس است.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی ایران ایرتور با اشاره به ۱۸ ماه مذاکرات فشرده با مدیران ایرباس و توافق با آنها گفت: با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، در مجموع ۴۵ فروند از خانواده ۳۲۰ NEO شامل ایرباس ۳۱۸،۳۱۹،۳۲۰،۳۲۱ با ظرفیت های متفاوت از ۱۰۰ تا ۲۴۰ صندلی خریداری شده که به مرور به ناوگان هواپیمایی ایران ایرتور اضافه می شوند.

وی بیان کرد: طبق تفاهم این هواپیماهای ایرباس ۳۲۰ نئو بین ۱۰۰ تا ۲۴۰ صندلی خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی ایرتور بیان کرد: خرید این هواپیماها منوط به اخذ مجوز اوفک از سوی ایرباس است که ایرباس وعده پیگیری داده است.

بنابراین گزارش مدیرعامل ایرباس در حاشیه امضاء یادداشت تفاهم با ایرتور اعلام کرد که از پیوستن ‌ایران‌ایرتور به جمع مشتریان ایرباس خوشحال هستیم و نگاه ما به همکاری‌های بلند مدت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =