کد خبر : 23243
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
-

دلیل تمدید قرارداد مدافع جوان استقلال

دلیل تمدید قرارداد مدافع جوان استقلال

به گزارش قائم آنلاین،سید مجید حسینی بعد از تمدید قراردادش به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: از این اتفاق بسیار خوشحالم. بازیکنی هستم که در این باشگاه رشد کردم و به سطح اول فوتبال رسیدم. استقلال را خانه خودم می‌دانم و به حضور در این تیم افتخار می‌کنم. امیدوارم در فصل پیش‌رو بتوانیم روزهای خیلی

به گزارش قائم آنلاین،سید مجید حسینی بعد از تمدید قراردادش به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: از این اتفاق بسیار خوشحالم. بازیکنی هستم که در این باشگاه رشد کردم و به سطح اول فوتبال رسیدم. استقلال را خانه خودم می‌دانم و به حضور در این تیم افتخار می‌کنم. امیدوارم در فصل پیش‌رو بتوانیم روزهای خیلی خوبی را در کنار هواداران رقم بزنیم و با حمایت آنها نتایج مطلوبی کسب کنیم.

مدافع استقلال افزود: یکی از دلایلی که قراردادم را تمدید کردم، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بود. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم. همچنین از زحمات مسئولان باشگاه که پیگیر کار تمدید قرارداد من بودند بسیار سپاسگذارم.

حسینی در پایان اظهار داشت: از اینکه می‌توانم فصل آینده نیز در کنار استقلال و هواداران عزیز حضور داشته باشم بسیار خوشحالم و امیدوارم فصل درخشانی را مجموعه استقلال سپری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + سیزده =