کد خبر : 23048
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
-

خبرسازی جان لنون ٣٧ سال بعد از مرگش

خبرسازی جان لنون ٣٧ سال بعد از مرگش

به گزارش قائم آنلاین،زمانی که قطعه‌ی تصور کن در سال ۱۹۷۱ توسط جان لنون، خواننده‌ی سرشناس گروه بیتلز منتشر شد تنها نام او به عنوان نویسنده‌ی این قطعه در شناسنامه‌ی اثر وجود داشت و فیل اسپکتور (تهیه کننده‌ی سرشناس آن دوره) و یوکو اونو به عنوان تهیه‌کنندگان این اثر شناخته شدند. Imagine اخیرا برنده‌ی جایزه‌ی

به گزارش قائم آنلاین،زمانی که قطعه‌ی تصور کن در سال ۱۹۷۱ توسط جان لنون، خواننده‌ی سرشناس گروه بیتلز منتشر شد تنها نام او به عنوان نویسنده‌ی این قطعه در شناسنامه‌ی اثر وجود داشت و فیل اسپکتور (تهیه کننده‌ی سرشناس آن دوره) و یوکو اونو به عنوان تهیه‌کنندگان این اثر شناخته شدند.
Imagine اخیرا برنده‌ی جایزه‌ی Centennial Song Award شده که توسط NMPA (انجمن ملی تولیدکنندگان موسیقی) اهدا می‌شود. اونو درحالیکه شب گذشته به جای جان لنون (همسر درگذشته‌اش) در مراسم حضور داشت و این جایزه را دریافت می‌کرد متوجه شد که به زودی نام او نیز در کنار جان لنون به عنوان نویسنده‌ی این قطعه ثبت خواهد شد.
بر اساس گزارش ورایتی مصاحبه‌ای با جان لنون در سال ۱۹۸۰ نشان می‌دهد که این عضو بیتل اونو را به خاطر «تاثیر و الهام‌بخشی‌اش» یکی از نویسندگان این قطعه می‌شناسد و معتقد است این آهنگ باید به نام لنون-اونو ثبت شود چون بخش زیادی از ترانه‌ی این اثر و همچنین مفهوم کلی آن ایده و کارِ اونو است.
چندی پیش خبر رسیده بود که اثر بیوگرافیکی از لنون و اونو در دست ساخت است. این پروژه که همچنان عنوان مشخصی ندارد توسط اونو و به همکاری مایکل دِلوکا تهیه شده و قرار است توسط آنتونی مک‌کارتن، فیلم‌نامه‌نویس «تئوری همه چیز» نوشته شود.
شان لنون، فرزند اونو و لنون لحظه‌ی اعلام این خبر را در صفحه‌ی اینستاگرام خود ثبت کرده و این عبارت را در شرح آن نوشته است: «پرافتخارترین روز زندگی‌ام». او همچنین با اشاره به اینکه خبرِ قرار گرفتن نام اونو به عنوان نویسنده‌ی این قطعه اشک به چشمان مادرش آورده نوشت: «صبر یک فضیلت است»./ر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − سه =