کد خبر : 22803
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
-

رامین رضاییان هم راهی بلژیک می شود؟

رامین رضاییان هم راهی بلژیک می شود؟

به گزارش قائم آنلاین،با توجه به اخبار منتشر شده در رسانه های بلژیکی، به نظر می رسد باشگاه خنت دیگر به دنبال جذب دنیس ادی بازیکن تیم فولام انگلیس نیست و اگرچه پروسه انتقال این بازیکن هنوز ادامه دارد، اما حالا این باشگاه دیگر هدف خاص تری را برای تقویت دفاع راست خود دنبال می

به گزارش قائم آنلاین،با توجه به اخبار منتشر شده در رسانه های بلژیکی، به نظر می رسد باشگاه خنت دیگر به دنبال جذب دنیس ادی بازیکن تیم فولام انگلیس نیست و اگرچه پروسه انتقال این بازیکن هنوز ادامه دارد، اما حالا این باشگاه دیگر هدف خاص تری را برای تقویت دفاع راست خود دنبال می کند.

Nieuwsblad ادعا می کند که حالا باشگاه خنت به دنبال رامین رضاییان است که در گذشته صحبت هایی مبنی بر انتقال او به بلژیک یا هلند نیز انجام شده بود که البته سرانجامی نداشت.

با توجه به دیگر شانس زیادی برای خرید دنیس ادی نیست، حالا هدف اول این باشگاه بلژیکی معطوف به رامین رضاییان است.

البته رضاییان هنوز هم عضوی از باشگاه پرسپولیس است و با این باشگاه قرارداد دارد. اما این بازیکن که حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ را در سر می پروراند، می تواند با انتقال به اروپا حضور خود در روسیه ۲۰۱۸ را تضمین کند.

رسانه هایی همچون Voetbalprimeur، Voetbalnieuws، Nieuwsblad و … در این رابطه به انتشار خبر پرداخته اند و بازیکن سابق تیم پرسپولیس را مدعی پوشیدن پیراهن تیم خنت می دانند.

نکته جالب در رابطه با این خبر اینکه در رسانه های بلژیکی عنوان شده است که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد در حالی که این بازیکن چندی قبل از این باشگاه جدا شده و قراردادی با سرخ پوشان ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − چهار =