کد خبر : 22047
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
-

لیندلوف: بازی زیر نظر مورینیو رویایی است

لیندلوف: بازی زیر نظر مورینیو رویایی است

به گزارش قائم آنلاین، ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی پس از امضای قراردادی ۴ ساله به ارزش ۳۱ میلیون پوند با منچستریونایتد، لذت کار زیر نظر ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ را مورد اشاره قرار داد. او در اولین اظهاراتش پس از ترک بنفیکا و پیوستن به پرافتخارترین تیم انگلیس گفت: پس از ۵ سال بازی

به گزارش قائم آنلاین، ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی پس از امضای قراردادی ۴ ساله به ارزش ۳۱ میلیون پوند با منچستریونایتد، لذت کار زیر نظر ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ را مورد اشاره قرار داد.

او در اولین اظهاراتش پس از ترک بنفیکا و پیوستن به پرافتخارترین تیم انگلیس گفت: پس از ۵ سال بازی دربنفیکا، جدایی از این تیم سخت بود. از بازی در تیم پرتغالی راضی بودم و مدام پیشرفت می‌کردم. اکنون هم احساس فوق‌العاده‌ای دارم چون در یک باشگاه فوق‌العاده هستم. نمی‌توانم خوشحال‌تر از این باشم. به باشگاهی آمده‌ام که مربی‌اش واقعا مرا می‌خواهد.این موضوع را درصحبت با مربی بزرگی مثل مورینیو دریافتم. کار زیر نظر او بسیار بسیار رویایی است.
 او در ادامه درباره پست بازی‌اش افزود: پست من دفاع میانی است اما می توانم در دفاع راست هم بازی کنم. البته فوتبالم را به عنوان هافبک شروع کردم. خودم را یک مدافع میانی می‌دانم و در این منطقه با آسایش به توپ ضربه می‌زنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =