کد خبر : 22070
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
-

رویارویی یاران محمدی با تیم‌های آذربایجانی

رویارویی یاران محمدی با تیم‌های آذربایجانی

به گزارش قائم آنلاین،تیم فوتبال احمد روسیه که اردوی آماده‌سازی خود را در اتریش برپا کرده است فردا در اولین بازی تدارکاتی پیش‌فصل خود در اتریش به مصاف تیم مطرح گابالای آذربایجان می‌رود. دومین دیدار دوستانه یاران میلاد محمدی نیز ۳۰ تیر ماه برابر دیگر تیم آذربایجانی یعنی قره‌باغ خواهد بود. تیم احمد که پیش

به گزارش قائم آنلاین،تیم فوتبال احمد روسیه که اردوی آماده‌سازی خود را در اتریش برپا کرده است فردا در اولین بازی تدارکاتی پیش‌فصل خود در اتریش به مصاف تیم مطرح گابالای آذربایجان می‌رود. دومین دیدار دوستانه یاران میلاد محمدی نیز ۳۰ تیر ماه برابر دیگر تیم آذربایجانی یعنی قره‌باغ خواهد بود.

تیم احمد که پیش از این ترک گروژنی نام داشت در فصل گذشته لیگ برتر روسیه رتبه پنجم جدول رده‌بندی را کسب کرد که بهترین نتیجه این تیم در تاریخ این رقابت‌ها است. سران باشگاه احمد پس از پایان فصل اولگ کونونوف را جایگزین رشید رحیموف، سرمربی تاجیکستانی کردند.
میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی نیز به نظر می‌رسد برای سومین فصل متوالی در ترکیب تیم احمد در فصل آینده لیگ برتر روسیه به میدان خواهد رفت. او یکی از بازیکنان کلیدی این تیم جمهوری چچن در ۲ فصل اخیر بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + هفده =