کد خبر : 21836
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
-

کمک ۵۰۰ میلیون ریالی آیت‌الله مکارم شیرازی به زندانیان جرایم غیرعمد

کمک ۵۰۰ میلیون ریالی آیت‌الله مکارم شیرازی به زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش قائم آنلاین،آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص دادند. سیداسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور به منظور ارائه عملکرد این نهاد مردمی در راستای آزادی نزدیک به ۱۰۵ هزار زندانی جرایم غیرعمد، صبح امروز (۲۰ خرداد ماه) با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کرد.

به گزارش قائم آنلاین،آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص دادند.

سیداسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور به منظور ارائه عملکرد این نهاد مردمی در راستای آزادی نزدیک به ۱۰۵ هزار زندانی جرایم غیرعمد، صبح امروز (۲۰ خرداد ماه) با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کرد.

در این ملاقات که جمعی از مسئولان قضایی استان قم نیز حضور داشتند، این مرجع عالیقدر جهان تشیع با تقدیر از فعالیت‌های ستاد دیه در سخنانی گفت: حبس کردن و در حبس نگه داشتن آن دسته از افرادی که تنها در پرداخت بدهی یا دیه ناتوان شده‌اند، در منظر اسلام وجاهتی نداشته و تفکیک بدهکار از بزهکار بایستی دغدغه همه مسئولان ذیربط باشد.

آیت‌الله مکارم با تاکید بر اولویت‌بندی آزادی‌ها در ستاد دیه افزود: شایسته است وجوهات مردمی و کمک‌های نیکوکاران در وهله نخست به سرپرستان خانواده‌ و افراد عائله‌مند تعلق گیرد./ر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − هجده =