کد خبر : 21719
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
-

با محدودیت ها، جوان ایرانی بیشتر پیشرفت می کند/ عربستان کلی کارشکنی کرد

با محدودیت ها، جوان ایرانی بیشتر پیشرفت می کند/ عربستان کلی کارشکنی کرد

به گزارش قائم آنلاین،محمد امين همدانی مدير خانه انيميشن انقلاب اسلامي، گفت: بعد از پروژه «فهرست مقدس» تا شروع پروژه بعدی کمی استراحت کردیم. وي ادامه داد: در حال حاضر نگارش فيلمنامه كار بعدی را شروع كرده ايم و چندكار هم براي شبكه كودك و پويا در دست تهیه داریم .در حال حاضر سريال “تندر”

به گزارش قائم آنلاین،محمد امين همدانی مدير خانه انيميشن انقلاب اسلامي، گفت: بعد از پروژه «فهرست مقدس» تا شروع پروژه بعدی کمی استراحت کردیم.

محمد امين همدانی مدير خانه انيميشن انقلاب اسلامي با محدودیت ها، جوان ایرانی بیشتر پیشرفت می کند/ عربستان کلی کارشکنی کرد

وي ادامه داد: در حال حاضر نگارش فيلمنامه كار بعدی را شروع كرده ايم و چندكار هم براي شبكه كودك و پويا در دست تهیه داریم .در حال حاضر سريال “تندر” را در شبكه دو به روی آنتن داريم.

همدانی گفت: بیش از ١٦ سال است که در این عرصه فعالیت دارم و آثار زيادی را در شاخه سريال های كوتاه و بلند در كارنامه كاری ام به ثبت رسانده ام .

وی در خصوص كمبود های حوزه انيميشن نيز گفت: اين موضوع وجود دارد اما در واقع هميشه با همين محدوديت ها پيشرفت اتفاق می افتد، مثلا بعضی اوقات ما به جای استفاده از سخت افزار هاي گران قيمت از كارت گرافيک های بهتر استفاده كرديم.

اين كارگردان گفت: «فهرست مقدس» براي گروه سني نوجوان به بالا است كه به زبان عربی دوبله شد و در كشور لبنان اكران شد و در كشور های ديگر نيز با زيرنويس انگليسی اكران شد. البته بابت پيام اصلی این فیلم در اکران جهانی، عربستان سعودی كار شكنی هاي زيادي انجام داد./ ر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =