کد خبر : 21495
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
-

کار جالب یک روحانی برای حمایت از حیوانات +عکس

کار جالب یک روحانی برای حمایت از حیوانات +عکس

به گزارش قائم آنلاین،حجت الاسلام کمیل نظافتی که در سطح دو حوزه علمیه تحصیل کرده و اکنون دانشجوی رشته موسیقی است می‌گوید: نزدیک به یک سال است که گروهی تحت عنوان «گروه مهر»  را با هدف حمایت از حیوانات در شهر آمل تشکیل داده‌ایم و سگ‌های بیمار و یا تصادف کرده را از سطح شهر

به گزارش قائم آنلاین،حجت الاسلام کمیل نظافتی که در سطح دو حوزه علمیه تحصیل کرده و اکنون دانشجوی رشته موسیقی است می‌گوید: نزدیک به یک سال است که گروهی تحت عنوان «گروه مهر»  را با هدف حمایت از حیوانات در شهر آمل تشکیل داده‌ایم و سگ‌های بیمار و یا تصادف کرده را از سطح شهر جمع‌آوری و آن‌ها را برای درمان به کلینیکی که با آن قرارداد بسته‌ایم، منتقل می کنیم همچنین نقاهتگاهی را برای ادامه مراحل درمان این حیوانات آسیب‌دیده ساخته‌ایم تا از سگ‌های آسیب دیده در این مکان مراقبت کنیم.

این فعال محیط زیست با اشاره به اینکه با همکاری گروه مهر هر شب به ۱۰۰ قلاده سگ در شهر آمل غذارسانی می‌شود، اظهارمی‌کند: ظرفیت نقاهتگاه‌ مناسب برای نگهداری۲۰ تا ۴۰ قلاده سگ است که در حال حاضر ظرفیت آن تکمیل است و سیر مراحل درمان سگ‌ها طی می‌شود. تمامی هزینه‌های این کار از طریق کمک‌های مردمی تامین می‌شود. گاهی اگر پرندگان و یا گربه‌های بیمار را ببینیم از آن‌ها نیز مراقبت می‌کنیم.

وی درباره رویکرد دین اسلام به حیوانات توضیح می‌دهد: طبق روایات ائمه ما رفتار بسیار مناسبی با حیوانات داشته و به کرات مردم را به مهربانی با حیوانات توصیه کرده‌اند. دین اسلام نه تنها به ما اجازه حیوان‌آزاری نداده بلکه به رفتار مناسب با حیوانات و طبیعت سفارش کرده است.

این فعال محیط زیست که این روزها فعالیت‌هایش درحوزه حیوانات را در صفحه شخصی اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد و مخاطبان زیادی نیز دارد درباره واکنش‌های مردم نسبت به فعالیت‌هایش می گوید: گاهی اوقات برخی افراد واکنش‌های نامناسبی نشان می‌دهند ولی کلیت موضوع بسیار مورد حمایت قرار گرفته است.

نظافتی در پایان از سازمان حفاظت محیط زیست می‌خواهد به افرادی که در زمینه حفظ محیط زیست ایده‌های مناسبی دارند، فرصت دهد که ایده‌های خود را بیان کنند و درصورت پذیرفته شدن از آن‌ها حمایت کنند. شاید یک نفر تحصیلات محیط زیستی نداشته باشد ولی عمل زیست‌محیطی داشته و بتواند به حل مشکلات این حوزه کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =