کد خبر : 21401
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
-

پیام تبریک شیخ سلمان به ملی پوشان

پیام تبریک شیخ سلمان به ملی پوشان

به گزارش قائم آنلاین،شیخ سلمان بن‌ابراهیم آل‌خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با اشاره به پیروزی ۲ بر صفر شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی ایران برابر ازبکستان و مسجل شدن صعود تیم ملی به مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۸ با صدور پیام تبریک گفت: مایلم از جانب خانواده فوتبال آسیا به جمهوری اسلامی ایران بابت

به گزارش قائم آنلاین،شیخ سلمان بن‌ابراهیم آل‌خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با اشاره به پیروزی ۲ بر صفر شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی ایران برابر ازبکستان و مسجل شدن صعود تیم ملی به مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۸ با صدور پیام تبریک گفت: مایلم از جانب خانواده فوتبال آسیا به جمهوری اسلامی ایران بابت عملکرد متقاعدکننده و باثباتی که در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ داشت و به عنوان اولین تیم آسیایی به مرحله پایانی این رقابت‌ها راه یافت، تبریک بگویم.

وی در ادامه اظهار داشت: این دستاورد، سختکوشی و تعهد فدراسیون فوتبال ایران را برای موفقیت در بالاترین سطح فوتبال بین‌المللی منعکس می‌کند. همان‌طور که در برنامه مأموریت و چشم‌انداز AFC پیش‌بینی شده، امیدوارم راهیابی ایران به مسابقات جام جهانی الهام‌بخش آنها به منظور افتخارآفرینی برای آسیا در بالاترین سطح فوتبال جهان باشد. از آنجایی که به مراحل پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ نزدیک می‌شویم، برای تمامی تیم‌ها در این رقابت‌ها آروزی موفقیت دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =