کد خبر : 21372
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
-

هیچگاه حرف‌های مجتبی درباره شهادت را جدی نمی‌گرفتم

هیچگاه حرف‌های مجتبی درباره شهادت را جدی نمی‌گرفتم

به گزارش قائم آنلاین،شهید مجتبی کرمی عضو گردان ۱۵۴ تکاور حضرت علی اکبر (ع) همدان بود که در پاییز سال ۹۴ در سوریه به شهادت رسید. نسرین کرمی همسر شهید مدافع حرم مجتبی کرمی، در گفت‌وگویی اظهار کرد: مجتبی در همان جلسه خواستگاری درباره وضعیت شغلی و ماموریتهای داخلی و برون مرزی اش برای من

به گزارش قائم آنلاین،شهید مجتبی کرمی عضو گردان ۱۵۴ تکاور حضرت علی اکبر (ع) همدان بود که در پاییز سال ۹۴ در سوریه به شهادت رسید.

نسرین کرمی همسر شهید مدافع حرم مجتبی کرمی، در گفت‌وگویی اظهار کرد: مجتبی در همان جلسه خواستگاری درباره وضعیت شغلی و ماموریتهای داخلی و برون مرزی اش برای من توضیح داد؛ در طول ۶ سال زندگی مشترکمان هم، ماموریت‌هایی می‌رفت که اکثر اوقات در آن‌ها مجروح می‌شد، مثلا یکبار از ناحیه پا و یکبار هم از ناحیه سر به شدت مجروح شد به گونه‌ای که دوستانش فکر کرده بودند به شهادت رسیده است.

وی افزود: همین جراحت‌ها بهانه‌ای می‌شد تا سر حرف را باز کند و از شهادت برایم بگوید البته من هیچگاه حرفهایش را جدی نمی‌گرفتم، ولی همیشه از خدا می‌خواستم تا مجتبی قبل از من از دنیا نرود.

همسر شهید کرمی ادامه داد: مجتبی می‌گفت: «می خواهم تو راضی باشی تا با خیال راحت به سوریه بروم»؛ گفتم «داوطلبانه است چرا می‌روی؟»؛ تا این را می‌گفتم از اوضاع سوریه و از شیعیان بی‌گناهی که به دست داعش کشته می‌شوند برایم می‌گفت.

وی یادآور شد: مجتبی به من می‌گفت: اگر اتفاقی برای من افتاد یاد مصیبت‌های حضرت زینب (س) بیفت و از ایشان کمک بخواه؛ همین امر در طول این مدت مرا بسیار آرام کرده است./ر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 12 =