کد خبر : 21458
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
-

رضایت سرمربی اسپانیا از عملکرد شاگردانش

رضایت سرمربی اسپانیا از عملکرد شاگردانش

به گزارش قائم آنلاین،خولن لوپتگی پس از پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (یکشنبه) اسپانیا در خانه مقدونیه در دور ششم از بازی‌های گروه هفتم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در قاره اروپا، تأکید کرد اگرچه پیروزی تیمش قاطع نبوده اما عملکرد آنها رضایت‌بخش است. این پنجاه و نهمین بازی بدون شکست اسپانیا در مراحل

به گزارش قائم آنلاین،خولن لوپتگی پس از پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (یکشنبه) اسپانیا در خانه مقدونیه در دور ششم از بازی‌های گروه هفتم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در قاره اروپا، تأکید کرد اگرچه پیروزی تیمش قاطع نبوده اما عملکرد آنها رضایت‌بخش است.

این پنجاه و نهمین بازی بدون شکست اسپانیا در مراحل انتخابی جام جهانی بود که با یک برد نفس‌گیر و گل‌های زودهنگام داوید سیلوا و دیه‌گو کاستا در اسکوپیه رقم خورد.
لوپتگی در این باره گفت: فکر می‌کنم که ما خوب بردیم. شاید نتیجه نشان ندهد اما بازی قاطعانه‌ای ارائه کردیم. فوتبال می‌تواند اینگونه باشد و وقتی شما از موقعیت‌های‌تان برای زدن گل سوم استفاده نکنید، حریف برای جبران گل‌های خورده انگیزه می‌گیرد و خطرناک می‌شود.
وی ادامه داد: در نیمه اول تیم با ذهنیتی فوق‌العاده به میدان رفت، همینطور در نیمه دوم. در مجموع موقعیت‌های بسیاری ساختیم که اگر قدر آنها را می‌دانستیم راحت‌تر پیروز می‌شدیم اما همه بازیکنان در زمین بازی سخت تلاش کردند.
از اکنون به بعد تمرکز تمام اعضای تیم اسپانیا از جمله لوپتگی به بازی حساس دور بعد برابر ایتالیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواهد بود که در روز دوم ماه سپتامبر (۱۱ شهریور) برگزار می‌شود. با توجه به برابری امتیازات دو تیم در جدول (تفاضل گل اسپانیا بهتر است) این بازی می‌تواند تعیین کند که کدام یک از دو تیم مستقیماً به جام جهانی صعود می‌کند.
لوپتگی افزود: حالا می‌توانیم درباره بازی‌مان برابر ایتالیا در ماه سپتامبر صحبت کنیم. مطمئنیم که سانتیاگو برنابئو برای چنین بازی مهمی جو فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. در حال حاضر اما ما می‌خواهیم استراحت و تجدید قوا کنیم و مطمئنم که همه برای حضور در آن بازی آماده خواهند بود. آن بازی رویداد مهمی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 11 =