کد خبر : 20931
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۱۵
-

مانیتورینگ جام/ اتحاد ناگزیر دوحه با تهران (پالس مهم الجزیره)

مانیتورینگ جام/ اتحاد ناگزیر دوحه با تهران (پالس مهم الجزیره)

به گزارش قائم آنلاین،الجزیره: با گذشت چندروز از قطع ارتباط کشورهای عربی با قطر و ناموفق بودن میانجی‌گری‌ها، به‌نظر می‌رسد تحولات اخیر باعث تغییرات عمده در منطقه خواهد شد و دوحه ناگزیر به اتحاد با تهران خواهد بود؛ امری که در تعیین سرنوشت جنگ سوریه هم اثر خواهد گذاشت. نیویورکر: آینده خاورمیانه بستگی به این

به گزارش قائم آنلاین،الجزیره: با گذشت چندروز از قطع ارتباط کشورهای عربی با قطر و ناموفق بودن میانجی‌گری‌ها، به‌نظر می‌رسد تحولات اخیر باعث تغییرات عمده در منطقه خواهد شد و دوحه ناگزیر به اتحاد با تهران خواهد بود؛ امری که در تعیین سرنوشت جنگ سوریه هم اثر خواهد گذاشت.

نیویورکر: آینده خاورمیانه بستگی به این دارد که چه‌کسی برنده جنگ فعلی در منطقه باشد و اینکه آیا آمریکایی‌ها اراده لازم برای متوقف ساختن ایران را دارند یا خیر؟ شبه‌نظامیان مورد حمایت تهران برای اولین بار از زمان آغاز جنگ سوریه، توانستند خطی ارتباطی از مرزهای ایران تا سواحل مدیترانه را تسخیر کنند.

توئیت فارسیِ تحلیلگر شناخته‌شده عرب راجع به دستاورد بی‌سابقه ایران در منطقه

بی بی سی: داعش در شبه‌جزیره عربستان و در بین نهادهای حکومتی هواداران زیادی دارد و اکنون سیاست سعودی‌ها این است که به گروه‌های جدایی‌طلب در کردستان یا بلوچستان کمک کنند. آن‌ها گرچه در خفا از حمله تروریستی تهران خوشحالند، اما این حمله را طراحی نکرده‌اند، چون به‌خوبی می‌دانند که دخالت در امور ایران به‌شدت برایشان خطرناک است.

رادیو فردا/ وزیر جنگ اسرائیل: با کمک قاسم سلیمانی، فرمانده شاخه قدس سپاه پاسداران ایران، همکاری‌های حزب الله لبنان با جنبش فلسطینی حماس گسترش یافته و کشاندن دوباره حماس به زیر چتر جمهوری اسلامی در دستور کار قرار گرفته است./ر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 3 =