کد خبر : 21015
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
-

دمای هوا در خوزستان به ۵۰ درجه می‌رسد

دمای هوا در خوزستان به ۵۰ درجه می‌رسد

به گزارش قائم آنلاین، کوروش بهادری داشت: باتوجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، شاهد افزایش دمای خوزستان از ابتدای هفته جاری هستیم. وی با اشاره به افزایش گرم‌تر شدن هوای استان خوزستان در شهرهای مختلف، بیان کرد: این روند در بیشتر نقاط و شهرستان‌های خوزستان حدود ۳ تا ۴ درجه سانتی‌گراد است.مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد:

به گزارش قائم آنلاین، کوروش بهادری داشت: باتوجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، شاهد افزایش دمای خوزستان از ابتدای هفته جاری هستیم.

وی با اشاره به افزایش گرم‌تر شدن هوای استان خوزستان در شهرهای مختلف، بیان کرد: این روند در بیشتر نقاط و شهرستان‌های خوزستان حدود ۳ تا ۴ درجه سانتی‌گراد است.مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود که هوای استان خوزستان در نقاط و شهرهای مختلف به تقریبا ۵۰ درجه سانتی‌گراد نیز افزایش پیدا کند.

به گزارش تسنیم، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز گذشته اهواز و ایذه به ترتیب با ۴۹٫۹ و ۱۹٫۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به ۵۰ و حداقل آن به ۳۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

همچنین براساس بررسی وضعیت سینوپتیکی و آینده‌نگری اداره کل هواشناسی خوزستان در روز دوشنبه سامانه دماهای بالای ۵۰ درجه بین ۲ تا ۳ درجه دما کاهش می‌یابد اما از روز سه‌شنبه بار دیگر شاهد افزایش دما تا آخر هفته هستیم.

هوا در شهرستان‌های آبادان، اهواز، بستان، شادگان، ماهشهر و هندیجان صادف در بعضی ساعات وزش باد قابل ملاحظه بعضبا غبار محلی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 2 =