کد خبر : 21044
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
-

تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد

تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد

به گزارش قائم آنلاین،جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت و عضو هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو درباره آخرین وضعیت این هیأت و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: ما نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس نوشتیم که این تحقیق و تفحص را شش ماه تمدید کند. وی افزود: علت درخواست تمدید

به گزارش قائم آنلاین،جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت و عضو هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو درباره آخرین وضعیت این هیأت و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: ما نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس نوشتیم که این تحقیق و تفحص را شش ماه تمدید کند.

وی افزود: علت درخواست تمدید این بود که ما بتوانیم شرکت های دیگر اقتصادی این صندوق را مورد بررسی قرار دهیم.

کوچکی‌نژاد همچنین تصریح کرد: یک تحقیق و تفحص دیگری را از سازمان هدفمندی یارانه‌ها مطرح کردیم که در کمیسیون اقتصادی رأی آورد که این به زودی به صحن ارائه خواهد شد.

«احتمالا تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه هم در دستورکار قرار گیرد و شاید تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از تحقیق و تفحص‌های مجلس دهم به شمار آید که امیدواریم به زودی در صحن به رأی دربیاید و بتوانیم درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.»

عضو هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: منتظریم که کمیسیون اقتصادی گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها را به صحن ارائه دهد تا ما بتوانیم آن را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: نهادهای مختلفی برای ادامه روند تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ما را یاری کردند و با ما همکاری داشته‌اند از جمله قوه قضائیه و دیوان محاسبات که گفتنی است همکاری دیوان محاسبات بسیار عالی بود و بسیاری از کارشناسان فنی خود را برای این امر فرستادند و توانستند گزارش بسیار خوبی را برای ما تهیه کنند.

کوچکی‌نژاد در خاتمه عنوان کرد: این گزارش در روند تحقیق و تفحص بسیار تأثیرگذار است، ما نهایت تقدیر و تشکر را از دیوان محاسبات، رئیس کل، کارکنان، معاون پارلمانی، مدیرکل پارلمانی و همه کارشناسانی که در این تحقیق و تفحص ادامه کار می‌دهند، تشکر می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =