کد خبر : 20786
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
-

عکس؛ زلاتان ابراهیموویچ با زنیت قرارداد بست؟

عکس؛ زلاتان ابراهیموویچ با زنیت قرارداد بست؟

به گزارش قائم آنلاین،روز جمعه بود که لیگ برتر انگلیس مطابق هر سال لیست بازیکنانی که تیم ها قصد حفظ آن ها را برای فصل بعد دارند اعلام کرد که نام زلاتان ابراهیموویچ در بین بازیکنان منچستریونایتد دیده نمی شود و این بازیکن در لیست بازیکنان آزاد این تیم قرار گرفته است. بدین ترتیب ابراهیموویچ

به گزارش قائم آنلاین،روز جمعه بود که لیگ برتر انگلیس مطابق هر سال لیست بازیکنانی که تیم ها قصد حفظ آن ها را برای فصل بعد دارند اعلام کرد که نام زلاتان ابراهیموویچ در بین بازیکنان منچستریونایتد دیده نمی شود و این بازیکن در لیست بازیکنان آزاد این تیم قرار گرفته است. بدین ترتیب ابراهیموویچ در پایان ماه ژوئن با اتمام قراردادش با منچستریونایتد بازیکن آزاد می شود.


اما بعد از مشخص شدن جدایی زلاتان از منچستریونایتد به نظر می آید مقصد بعدی این بازیکن سوئدی لیگ روسیه است. MercatoRetweettato در گزارشی مدعی شده است که اکانت اینستاگرام باشگاه زنیت سن پترزبرگ، زلاتان را در این شبکه اجتماعی فالو کرده است و سپس عکسی را از ایبرا منتشر کرده که نشان می دهد این مهاجم سوئدی با آن ها قرارداد بسته ولی خیلی سریع این عکس را از روی صفحه اینستاگرام خود پاک کرده است.

زلاتان در ۴۶ بازی که برای منچستر انجام داد توانست ۲۸ بار گلزنی کند. این بازیکن در فصل گذشته همراه با منچستر فاتح جام اتحادیه، جام خیریه و لیگ اروپا شد.

در صورت ملحق شدن به زنیت، زلاتان دوباره با مانچینی همکاری خواهد کرد. مانچینی و ایبرا دو فصل در اینتر کنار هم کار کردند./ر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − پنج =