کد خبر : 20733
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
-

ضعف در برابر دشمنان سبب گستاخی بیشتر آنها می‌شود

ضعف در برابر دشمنان سبب گستاخی بیشتر آنها می‌شود

به گزارش قائم آنلاین،حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: باید در برابر دشمنان با قدرت و اقتدار ایستادگی کرد، کوچکترین ضعف در برابر آنان سبب جری شدن و گستاخی بیشتر آنها می‌شود. تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: صلح امام حسن مجتبی(ع) نرمشی

به گزارش قائم آنلاین،حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: باید در برابر دشمنان با قدرت و اقتدار ایستادگی کرد، کوچکترین ضعف در برابر آنان سبب جری شدن و گستاخی بیشتر آنها می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: صلح امام حسن مجتبی(ع) نرمشی قهرمانه و به نوعی تغییر تاکتیک در برابر حکومت طاغوت بود. ائمه معصومین هیچ کدام از مبارزه با طاغوت زمان خود دست نکشیدند اما روش‌ها و تاکتیک‌های متفاوتی را با توجه به شرایط دوران اتخاذ کردند.

رئیسی بیان داشت: گفتمان، سیره و راه ائمه معصومین واحد است و همانگونه که در کتاب رهبری ذکر شده است می‌توان امامان معصوم را یک انسان ۲۵۰ ساله دانست.

وی گفت: در این عالم هیچ کسی نیست که شعار ظلم‌ستیزی، مبارزه با استعمار و غارت ملت‌ها را سر ندهد، تاریخ بشریت نشان داده که حتی جاه‌طلب‌ترین، ظالم‌ترین و فاسق‌ترین حکام نیز شعارهای زیبای دفاع از حقوق بشر و حمایت از انسان‌ها را سر می‌داده‌اند، این جامعه و مردم هستند که باید با بصیرت راه حق را تشخیص دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + دو =