کد خبر : 20596
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۰۵
-

سرعت مجاز در معابر برون شهری و درون شهری چقدر؟

سرعت مجاز در معابر برون شهری و درون شهری چقدر؟

به گزارش قائم آنلاین، پلیس راهور، رئیس پلیس ترافیک شهری با اشاره به اینکه در حوزه برون شهری (آزادراه ها)، حداکثر سرعت مجاز، ١٢٠ کیلومتر و حداقل سرعت ٧٠ کیلومتر است، گفت: در حوزه درون شهری در بزرگراه ها سرعت مجاز ١٠٠ کیلومتر سرعت تعیین شده است. رییس پلیس ترافیک شهری با عنوان کردن این موضوع

به گزارش قائم آنلاین، پلیس راهور، رئیس پلیس ترافیک شهری با اشاره به اینکه در حوزه برون شهری (آزادراه ها)، حداکثر سرعت مجاز، ١٢٠ کیلومتر و حداقل سرعت ٧٠ کیلومتر است، گفت: در حوزه درون شهری در بزرگراه ها سرعت مجاز ١٠٠ کیلومتر سرعت تعیین شده است.

رییس پلیس ترافیک شهری با عنوان کردن این موضوع که، بزرگراه های درون شهری حداقل سرعت ندارند، توضیح داد: حداکثر سرعت در خیابان های شریانی اصلی در معابر درون شهری، ٦٠ کیلومتر، در خیابان های فرعی درون شهری ٥٠ کیلومتر و دور میدان و معابر محلی،٣٠ کیلومتر است.

سرهنگ داوود قاسمیان در پاس به این مطلب که بعضی از شهروندان گله دارند که در بعضی معابر مثل روی پل صدر، متوسط تعیین شده برای سرعت بسیار پایین است، گفت:«از ورودی پل صدر که وارد می شوید، متوسط سرعت ٧٠ کیلومتر است، سرعت های مجاز هر منطقه بر اساس ترافیک منطقه و تصادفات منطقه تعیین می شود. روی پل هم چون ارتفاع زیاد است ممکن است با سرعت بیش از ٧٠ کیومتر، وسیله از حالت تعادل خارج شود و این سرعت، سرعت مطمئنه ای است.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − پنج =