کد خبر : 20861
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
-

دستور دیرهنگام وزیر بهداشت برای پیگیری درمان «عماد»

دستور دیرهنگام وزیر بهداشت برای پیگیری درمان «عماد»

به گزارش قائم آنلاین،وزیر بهداشت در واکنش به گزارش روز گذشته این خبرگزاری در خصوص پسرک دو ساله‌ای که هفته گذشته از وسط معرکه حمله تروریست‌های داعش به مجلس جان سالم به‌ در برده بود به معاون درمان خود دستور داد با توجه نسبت به پیگیری درمان کودک مبتلا به بیماری صعب العلاج، اقدام لازم و

به گزارش قائم آنلاین،وزیر بهداشت در واکنش به گزارش روز گذشته این خبرگزاری در خصوص پسرک دو ساله‌ای که هفته گذشته از وسط معرکه حمله تروریست‌های داعش به مجلس جان سالم به‌ در برده بود به معاون درمان خود دستور داد با توجه نسبت به پیگیری درمان کودک مبتلا به بیماری صعب العلاج، اقدام لازم و فوری را به عمل آورده و گزارش اقدامات را در اسرع وقت به وی اطلاع دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کودکی که توسط نیروهای امنیتی از چنگال تروریست‌ها نجات یافته بود اهل گرگان و مبتلا به بیماری صعب العلاج است که به همراه مادر خود به مجلس مراجعه کرده بود.

دستور دیرهنگام وزیر بهداشت

لازم به ذکر است، وزیر بهداشت درحالی دستور رسیدگی به وضعیت این بیمار را صادر کرد که خانواده این کودک در طول ماه‌های گذشته پیگیری‌هایی زیادی را برای درمان کودک خود انجام داده بودند اما از طرف مسئولان وزارت بهداشت پاسخ شفافی به این درخواست‌ داده نشده بود؛ این وزارت خانه پس از رسانه‌ای شدن این موضوع و فشار رسانه‌ها مجبور به پیگیری وضعیت «عماد» شد.

نکته قابل تامل اینجاست که این خانواده بارها برای درمان از مجلس به وزارت بهداشت نامه گرفته بودند ولی کسی ترتیب اثر نداده بود.

مادر عماد برای درمان کودک خود به یکی از بیمارستان‌های دولتی نیز مراجعه کرده که مسئولان مددکاری بیمارستان بدون توجه به وضعیت «عماد» با برخوردی نامناسب اقدام به اخراج این خانواده از بیمارستان کرده بودند.

حال باید دید تصویر و خبرهای این دستورات تبلیغاتی کی و به چه صورت منتشر خواهد شد. پیشنهاد می‌شود مسئولان در همه حال به فکر محرومان و مستضعفان باشند و نه تنها وقتی مسئله ای بعد رسانه‌ای پیدا می‌کند به آن بپردازند و از آن بهره برداری سیاسی و تبلیغاتی کنند.

تنها چند نمونه از نامه‌نگاری‌های پیش از این که مسئولان به آن توجه نکرده بودند.

مردم و خیرین باز هم زودتر از مسئولان پیش قدم شدند

اما بلافاصله پس از انتشار این گزارش در خبرگزاری فارس،  مردم و خیرین بسیار زودتر از مسئولان وزارت بهداشت دست یاری به سمت عماد و خانواده‌اش دراز کردند و بلافاصله پس از انتشار این خبر هر یک از افراد جامعه با هر وسع مالی، با تماس‌های مکرر برای سهیم شدن در این امر خیر به یاری خانواده «عماد» شتافتند و همچنان این روند ادامه دارد و تمام هزینه‌های عماد توسط خیرین تقبل شده است.

خبرگزاری فارس، از تمام مردم و خیرینی که در کمک به انجام این راه خیر قدم برداشتند کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =