کد خبر : 20696
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
-

اظهار نظر جالب هاینکس درباره کروس

اظهار نظر جالب هاینکس درباره کروس

به گزارش قائم آنلاین،بیلد نوشت: تونی کروس بعد از جام جهانی  ۲۰۱۴ به رئال مادرید پیوست و یکی از کلیدی‌ترین و بهترین بازیکنان این تیم اسپانیایی به شمار می‌آید. کروس در دوران یوپ هاینکس بود که درخشید اما  گواردیولا به او اعتماد نکرد و این بازیکن هم چاره‌ای جز جدایی از باواریایی‌ها نداشت. هاینکس سرمربی

به گزارش قائم آنلاین،بیلد نوشت: تونی کروس بعد از جام جهانی  ۲۰۱۴ به رئال مادرید پیوست و یکی از کلیدی‌ترین و بهترین بازیکنان این تیم اسپانیایی به شمار می‌آید.

کروس در دوران یوپ هاینکس بود که درخشید اما  گواردیولا به او اعتماد نکرد و این بازیکن هم چاره‌ای جز جدایی از باواریایی‌ها نداشت.

هاینکس سرمربی سابق کروس اظهار  نظر جالبی را درباره او بر زبان آورد و گفت‌: کروس در حالی که ۲۷ سال سن دارد سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین قهرمانی در جام جهانی و رقابت‌های لالیگا و بوندسلیگا و جام چند جام دیگر را در کارنامه دارد. به او پیشنهاد می‌دهم  که دیگر کافی است و از فوتبال خداحافظی کند (با خنده و شوخی).

سرمربی سابق بایرن مونیخ ادامه‌ داد: کروس در رئال مادرید پیشرفت باور نکردنی داشته است. او به گونه‌ای است که هر مربی آرزو دارد تا چنین بازیکنی را در ترکیب تیم خود داشته باشد. کروس، بهترین هافبک اروپا  است. از نظر من او در کنار کاسیمیرو و مودریچ بهترین‌های فوتبال جهان است.

کروس به شوخی هاینکس واکنش نشان داد و گفت‌:  الان که نمی‌توانم  از فوتبال به بهانه رسیدن به همه چیز خداحافظی کنم. در تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان و رئال مادرید همواره اهداف جدید وجود دارد. ما می‌خواهیم  قهرمانی در همه جام‌ها را به دست آوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 4 =