کد خبر : 20678
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
-

اطفای حریق در جنگل سوزنی‎برگ بهشهر

اطفای حریق در جنگل سوزنی‎برگ بهشهر

به گزارش قائم آنلاین،علی باقری اظهار کرد: اطفای آتش‎سوزی در ضلع شمال شرقی تالاب لپو زاغمرز که از ساعت ۱۳:۳۰ امروز آغاز شده بود، با تلاش نیروهای محلی و تجهیزات لازم از سوی ادارات و نهادها و نهادهای مردمی و محلی پایان یافت. وی افزود: نیروها و تجهیزات فرمانداری، شهرداری، دهیاری زاغمرز، بندر امیرآباد و

به گزارش قائم آنلاین،علی باقری اظهار کرد: اطفای آتش‎سوزی در ضلع شمال شرقی تالاب لپو زاغمرز که از ساعت ۱۳:۳۰ امروز آغاز شده بود، با تلاش نیروهای محلی و تجهیزات لازم از سوی ادارات و نهادها و نهادهای مردمی و محلی پایان یافت.

وی افزود: نیروها و تجهیزات فرمانداری، شهرداری، دهیاری زاغمرز، بندر امیرآباد و یگان حفاظت منابع طبیعی بهشهر در خاموش کردن آتش دخیل بودند.

مدیر منابع طبیعی حوزه بهشهر بیان کرد: در این آتش‎سوزی که نخستین آتش‎سوزی منابع طبیعی در سال‎جاری بود، ۸ هزار مترمربع از پوشش جنگلی سوزنی‎برگ و سازیل در ضلع شمال شرقی تالاب لپو در آتش سوخته است.

باقری در پایان بار دیگر با اشاره به آغاز فصل گرما و بادهای موسمی گفت: طبیعت، سرمایه همگانی است، در فصل بهار و تابستان افزایش گردشگری را به‎ویژه در جنگل‎ها و مراتع داریم، لذا در صورتی‎که نیاز به آتش کردن بود، حتماً پس از تصمیم به ترک محل، نسبت به خاموشی کامل آتش اطمینان حاصل شود تا شاهد آتش‎سوزی و از بین رفتن سرمایه‎های طبیعی نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + نوزده =