کد خبر : 20528
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
-

عطاران آب پاکی را روی دست غفوریان ریخت

عطاران آب پاکی را روی دست غفوریان ریخت

به گزارش قائم آنلاین،مهران غفوریان در خصوص حضور ملکه رنجبر در زیر آسمان شهر ۴ نیز گفت: امیدوارم که بتوانند در این سریال به ایفای نقش بپردازند. غفوریان درباره حضور رضا عطاران نیز پاسخ داد: فعلا فقط توانسته ام از او قول حضور در تولید کار را بگیرم به عنوان مشاور پروژه، اما موافقت نکرده

به گزارش قائم آنلاین،مهران غفوریان در خصوص حضور ملکه رنجبر در زیر آسمان شهر ۴ نیز گفت: امیدوارم که بتوانند در این سریال به ایفای نقش بپردازند.

غفوریان درباره حضور رضا عطاران نیز پاسخ داد: فعلا فقط توانسته ام از او قول حضور در تولید کار را بگیرم به عنوان مشاور پروژه، اما موافقت نکرده که به ایفای نقش بپردازد اما هرکاری از دستم بر بیایید برای حضور وی انجام خواهم داد.

سری چهارم مجموعه سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان، تهیه‌کنندگی مهران مهام و نویسندگی سیروس میمنت در مرحله نگارش و طرح است و از سال گذشته استارت ساخت این مجموعه از سوی عوامل اصلی آن زده شده است.

در «زیر آسمان شهر ۱» بازیگرانی چون: حمید لولایی، ملکه رنجبر، مهران غفوریان، رضا ژیان، زنده یاد کیومرث ملک مطیعی، نصرالله رادش، یوسف تیموری، معصومه کریمی، آرام جعفری، اشکان اشتیاق و … به ایفای نقش پرداخته بودند.

سریال «زیر آسمان شهر ۱ و ۲و ۳»، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهران غفوریان در دهه ۸۰ تولید شد.

لازم به ذکر است که مهران غفوریان در حال حاضر مشغول بازی در سریال «پنچری» می باشد که بازیگران و عوامل آن به شرح زیر است: یوسف تیموری، حمید لولایی،‌ رضا نیکخواه، زهره فکور، مائده طهماسبی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، شهره سلطانی، بهشاد شریفیان،‌ فرزاد حاتمیان، نازگل فرنقی و حمید غلامی اشاره کرد./ ر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =